MysticoN Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 OCZ rammen har: CL 2,5-3-3-7 (-3-3-7??) Corsair har : CL 2,5 som sakt så vet ikke jeg så mye om ram (vet ikke en gang ka CL er vet bare at det er bra med lite CL) Hvorfor har OCZ rammen så mange "CL-siffer" Skal vel klokke litt, så OCZ eller Corsair ram'en et bedre valg for meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal vel klokke litt, så OCZ eller Corsair ram'en et bedre valg for meg? Jeg hadde gått for OCZ. Grunn: OCZ sine brikker yter ofte bedre enn hva timingsene skulle tilsi, samt at Value-brikkene fra Corsair ikke har kjøleelementer. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har et MSI K8N Neo Platinum Edition Hoved kort og AMD Athlon 64 3000+ Jeg anbefaler dette minnet til hovedkortet ditt: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118737&cks=PRL Corsair Value Select er kvalitetsminne til en bra pris Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg hadde gått for OCZ. Grunn: OCZ sine brikker yter ofte bedre enn hva timingsene skulle tilsi, samt at Value-brikkene fra Corsair ikke har kjøleelementer. Kjølingen utgjør nesten ikke noen ting - muligens en grad eller tre.....knappest. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) ok no har jeg endelig bestempt meg, og da begynner en ven og maser om at dette er et mye bedre valg enn den Corsair brikken.. blabla et eller anna med at det var turbo på det... noen som har noen raske svar her? hvilken brikke som passer best til MITT hoved kort? takker:) Endret 14. oktober 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 OCZ, Corsair eller PQI - jeg tror du vil bli fornøyd uansett, så mitt råd er at du lar pengene bestemme. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) det er det som er problemet... hadde det vert noen pris forskjell så hadde det ver et enkelt valg. men prisen er ganske lik.. EDIT: nei pokker... bare glem det.. jeg har no bestilt den Corsair brikken.. Endret 14. oktober 2004 av MysticoN Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 crucial ballistix blir mitt klare valg når jeg skal oppgradere Samme her, gå for den/de Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 noen som har noen raske svar her? hvilken brikke som passer best til MITT hoved kort? takker:) Jeg vet med sikkerhet at Corsair Value Select PC3200 minnebrikker fungerer smertefritt på ditt hovedkort, men det samme kan ikke sies om det andre minnet folk har anbefalt deg her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 det samme kan ikke sies om det andre minnet folk har anbefalt deg her... Hva kan sies om det da, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Her er en fin test der de tester det meste av RAM som er aktuellt for A64 folk. http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2145&p=1 Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 det samme kan ikke sies om det andre minnet folk har anbefalt deg her... Hva kan sies om det da, om jeg tør spørre? Det blir ren gambling, siden Corsair-minne omtrent alltid fungerer smertefritt Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 har bestilt de Corsair brikkene no. like grett å ta de som er sikkre:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå