Gå til innhold

Corsair, TwinMOS eller Crucial?

MysticoN

Anbefalte innlegg

min PC2700 er ikke "bra" nokk for meg lengre:p så jeg har tenkt å kjøpe meg ny ram. har lite erfaringer/peiling på ram, så jeg trenger litt hjelp her :blush:

Har tenkt litt på denne

men som sakt har jeg ikke så mye erfaringer på ram, hvilket merke osv...

noen som har noen forslag til hva jeg burde kjøpe? vet at jeg får det jeg betaler for.. men siden jeg ikke har så mye peng for tiden så må jeg tenke litt økenomisk.

Har et MSI K8N Neo Platinum Edition Hoved kort og AMD Athlon 64 3000+

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

Kjøpte den TwinMos-RAMen til min nye PC, og ble bare plaget. Jeg har et Gigabyte nForce3 250-hovedkort og en AMD Athlon 64 3200+.

Jeg måtte til slutt returnere den til butikken, og fikk den byttet i RAM fra PQI. Denne har fungert.

Det er mulig jeg hadde en uheldig opplevelse, men jeg kan ikke anbefale TwinMos RAM til en AMD 64. Det var konstante låsninger og bare sorgen.

Stig

Lenke til kommentar

sfg og Frostax takker for svarene.. hadde sån halveis bestemt meg for twinmos men når jeg leser dette så blir det nok Corsair.

Punkin Penguin og wh1te: ja sikkert veldig bra ram den, men problemet er at jeg ikke har så mye peng for tiden og vist jeg ikke finner noe "uber" ram som selges brukt så blir det billig ram så får jeg heller kjøpe bra DDR2 seinere:)

Lenke til kommentar

Hvorfor anbefale BallistiX til en som bare vil ha 1GB ram til en billig penge. Det er jo akkurat slikt som fyrer oppunder slik at folk innbiller seg at det faktisk er verdt å bruke 1000 kr ekstra på dyr ram.

Value serier, TwinMos, NoName holder lenge til stortsett alle PC brukere. De som trenger å kjøpe highend ram er overklokkere og entusiaster, for vanlige PC brukere så er highend ram 1000kr rett ut av vinduet

Lenke til kommentar

Value serier, TwinMos, NoName holder lenge til stortsett alle PC brukere. De som trenger å kjøpe highend ram er overklokkere og entusiaster, for vanlige PC brukere så er highend ram 1000kr rett ut av vinduet

Joda, jeg har ikke noen High-end-RAM jeg heller. Men TwinMos ville jeg etter mine erfaringer ikke anbefalt til noen. Den var faktisk ikke bare 1000 med 1500 kroner ut av vinduet, da den ga meg en PC som stort sett kunne kjøre Notisblokk og en gang i blant Internet Explorer.

Tror ikke det er prisen det handler om, men at man finner noe som fungerer.

Stig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...