Snoft Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hey, fikk med qtek 2020 i dag, har lekt meg litt og sjekket ting.. Men jeg lurer på hvordan jeg fikser themes ? har downet, men hvor skal jeg legge de på PPC`en ? og er det noen programmer som er et -must- ? Lenke til kommentar
kise Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 bare legg inn ønskede themen under my divice/windows. dette gjør du ved å trykke browse på activ synk prog. ditt. og blar deg frem Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du kan også legge dem rett på et minnekort eller i My Documents. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan fint ligge direkte i MyDocuments. Du henter dem opp ved å gå til Settings -> Today -> Velg det themet du skal ha. Kjekke programmer: Screensaver (når du står i cradle) "Alt-tab"-type program, som gjør at du kan hoppe mellom program. Program som gjør at du faktisk skrur av programmer når du trykker på X'et, i stedet for å kun minimere det. Har lastet ned en trial-utgave av "PocketPCToday" eller PPCToday. Tror jeg. Se etter en fil som heter ppctodayv30setup2003.exe på nettet. Kirikiri Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Er det digg med qtek? Er det mye bedre enn vanlige mobiler, siden det er windows på dem? Kan du se .avi, .mpg, .mpeg format o.l. i mobilens windows media player? Endret 13. oktober 2004 av andrenos Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan du se .avi, .mpg, .mpeg format o.l. i mobilens windows media player? Ja. Qtek 2020 er en PDA med telefonmuligheter, så det blir litt feil å sammenligne den med en "vanlig" telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå