hainz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har akkurat fått tilbud her i obos om SYM Bredbånd, like raskt opp og ned. gratis etablering Priser pr mnd: Mini 100/100 97,- MIDI 750/750 267,- MAXI 1250/1250 347,- MEGA 2050/2050 447,- Synes dette virket som en bra deal, har for øyeblikket BGT charlie 1700/600 or so til 500,- pr måned Er canal digital bra? lav ping og sånn, og stabil linje eller? Burde jeg bytte til Mega, har lyst å ha ftp server, kan man får fast ip? MVH Henrik Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har Canal Digital MIDI med symmetrisk, og det funker utmerkt. Grei ping, ca 40-60 på serverne rundt om i europa i Joint Operations. Nede tid har jeg ikke hatt, men har bare hatt i 2mnd så langt. Men fast IP lever de ikke. Lenke til kommentar
Tian Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg har og Canal Digital med symmetrisk og kan bare si at dette er den mest stabile internettilgangen jeg noen gang har hatt, Canal Digital har lite med nedtid og gir deg garantert den hastigheten du er lovet. Mvh Tian Lenke til kommentar
Brafa Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Som det er med de fleste internet-levrandører, alltid noen som vil støte på masse problemer, mens andre er kjempefornøgde. Har aldri hatt Canal Digital, så jeg vet ikke egentlig. Uansett bør man ikke trekke konklusjoner utifra det et par brukere sier. Men de er iallefall av de få som gir brukbar upload.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå