rmon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg skal kjøpe 19" LCD valget er mellom denne: LG L1915S og denne: BenQ FP937s Men det er jo en pris forskjell på ca. 1000kr her og det som intreserer meg her er VGA og DVI bør jeg kjøpe DVI eller er det noe man ikke legger merke til? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du legger merke til DVI Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 BenQ-en er uansett hakket bedre (dog er dette hakket svært lite) Lenke til kommentar
dmx Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) hva er det som er så bra med flatskjermer? jeg syns at det er bare bortkastede penger skjermen min er 1000 ganger bedre enn de der oppe og den kosta bare 2000kr og er flatron.. (ikke sikker åssen det staves) Endret 12. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hva er det som er så bra med flatskjermer? jeg syns at det er bare bortkastede penger skjermen min er 1000 ganger bedre enn de der oppe og den kosta bare 2000kr og er flatron.. (ikke sikker åssen det staves) javel... Lenke til kommentar
OdinTheGod Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 DVI? Digital Video Inngang? Eller noe annet? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 DVI? Digital Video Inngang? Eller noe annet? Digital Video Input... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Digital Visual Interface Lenke til kommentar
Vice Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 DVI er jo et møst når du skal ha LCD. Blir litt bortkastet dersom du bare har vanlig analog inngang.. Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det faktisk så jævlig mye bedre? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det faktisk så jævlig mye bedre? Ikke jævlig mye bedre, men bedre! :!: Lenke til kommentar
mikehunt Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er her et utfyllende svar hadde gjort seg Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er litt vanskelig å komme med noen entydig konklusjon på dette området. Det finnes de som ikke bryr seg filla og derfor heller ikke ser noen forskjell, det er de som ser forskjellen og de som skryter av at de ser den uten å vite hva de ser etter. Vidre er dette helt avhengig av komponentene som er brukt. Det finnes gode og dårlige DVI-komponenter, og det finnes gode og dårlige VGA-komponenter. Ved ett tilfelle har vi i skjermgjengen på hw faktisk sett at VGA ga bedre bildekvalitet enn DVI! På generell basis anbefaler vi DVI framfor VGA da det er mindre klussing med signalet over DVI, noe som ofte fører til bedre signalkvalitet. Hvorfor man skal nøye seg med en analog kobling mellom to digitale produkter stiller vi oss uforstående til.(http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=10933 - konklusjonen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå