ehs5 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Er det gratis å bestille en Service Pack 2 CD fra windows? Vet at det står 0 dollar i kostnader, men jeg synes det virker litt for godt til å være sant... Jeg har litt problemer med å laste ned fra Windows update skjønner dere... Hvis det ikke er noen andre steder man kan laste ned SP 2 fra da? Men jeg har et annet problem også: Når jeg vil laste ned fra Windowas Update, står det bare at de elementene jeg ville laste ned, ikke kunne lastes ned. Det er veldig slitsomt fordi jeg trenger virkelig en oppdatering! Noen som kan hjelpe? Endret 12. oktober 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det gratis å bestille en Service Pack 2 CD fra windows?Vet at det står 0 dollar i kostnader, men jeg synes det virker litt for godt til å være sant... Jeg har litt problemer med å laste ned fra Windows update skjønner dere... Hvis det ikke er noen andre steder man kan laste ned SP 2 fra da? Det er gratis ja. Søk etter SP2 på www.microsoft.com, så finner du nedlastingen. Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja, det er gratis. Skulle vel egentlig bare mangle, det er jo ikke din feil at Microsoft lager dårlig programvare og må oppdatere det. Husker også å ha lest en tråd hvor en person, bare for å irritere, bestilte 150 CD-er fra Microsoft og fikk dem alle levert. Dog leverte han dem til venner og kjente, kostet den ene leveringen omtrentlig 1500 dollar for Microsoft. Men jeg tror ikke de lider en nød av den grunn. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er en del folk som bestiller 50 stk kun for å koste MS mye penger har jeg hørt rykter om... Tror du finner det på microsoft.com hvis du søker på 'sp2 +cd' eller noe liknende. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Lol, hyggelig for Windows da! :!: Men takk for hjelp folkens. Men jeg har et annet problem også: Når jeg vil laste ned fra Windowas Update, står det bare at de elementene jeg ville laste ned, ikke kunne lastes ned. Det er veldig slitsomt fordi jeg trenger virkelig en oppdatering! Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 - Bestill CD, eller bedre: - Installer SP2 manuelt. ( http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en ) En Servicepack kan ofte ordne opp i mye, om du i utgangspunktet har et "broken-system". Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 - Bestill CD, eller bedre:- Installer SP2 manuelt. (http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=049C9DBE-3B8E-4F30-8245-9E368D3CDB5A&displaylang=en) En Servicepack kan ofte ordne opp i mye, om du i utgangspunktet har et "broken-system". Greit, har allerede bestilt 2 cder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå