asware Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det noen som vet hvordan man kan få pakket ut ei .zip fil i vb 6.0 på en grei måte? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 http://www.planet-source-code.com/vb/scrip...=52005&lngWId=1 noe slikt du var på jakt etter? Lenke til kommentar
asware Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror faktisk jeg fant et eksempel som egner seg til mitt bruk/program. Men takk for svar...Setter stor pris på det... Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Kan jeg spørre hva planen til programmet ditt er? (jeg er en nyskjerrigper ja) (: Lenke til kommentar
asware Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Selvfølgelig gør det ann å spørre... Og du skal få svar Egentlig lager jeg programmet io VB .Net men hadde litt problemer med å finne et godt eksempel i .Net. Til programmet: Navn: DataVerktøy Programmet ligger nede som et ikon i høyre hjørne ved klokka. Trykker du på det kommer det opp en meny.... Når jeg sitter på PCen har jeg funnet ut hvor tungvidt alt egentlig er... Så programmet mitt skal egentlig bare hjelpe brukeren å spare tid. For eksempel kan du; skru på PCer over nettverk(slipper å løpe langt), du kan lage enkle notislapper(slipper alle *.txt filene som litter over alt), Kjøre NetOp mot en PC(slipper å stresse med å gå inn på netOP), Sende net send (Trykk på en PC på nettverket og skriv det du vill og vips...) Slipper første versjon om ikke lenge(muligens til helga) på hjemmesida(jeg har gjort så mye på ennå.. Kommer mer.) I tillegg er det automatisk oppdatering på programmet. Sånn at det søker etter nye oppdateringer på internett. Skal også lage sånn at du kan chatte med personer på nettverk +++ Ble jo regne reklamen dette her Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange sånne ting er greit å finne på Download.com, men de fleste koster penger. Det er egentlig rart det ikke følger med noe komprimeringsverktøy i .NET, for det fulgte jo med i MFC... Sende net send (Trykk på en PC på nettverket og skriv det du vill og vips...) Går utifra at du bruker NetMessageBufferSend kallet som har vært diskutert 4-5 ganger her? Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 hørtes ut som et kjekt programm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå