sjiraffen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er det plass til denne viftestyringen i dette kabinettet ???? Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Du må nesten bedømme selv. http://www.overclockercafe.com/Reviews/cas...unami/1005.html http://www.overclockercafe.com/Reviews/cases/Tt_Tsunami/ Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det du kan gjøre er å skyve viftekontrolleren litt lenger inn, ser kanskje litt dumt ut men da passer den ihvertfall. Men kabinettet er veldig fint, ville heller gått for en annen viftekontroller enn å bytte ut det kabbiset. Men jeg TROR det skal passe men sier tror fordi jeg ikke vet. Ikke ta noen beslutninger basert på hva jeg sier. Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har samme kabinettet selv, og har drevet og målt den innvendige plassen etter at man lukker døra! Kan si at vil bli helt umulig å få inn i kabinnetet (når døra er lukket) hivs du ikke feller den lengre inn!! Har fikset meg selv en liten viftestyring med skyveknapper på ca 5 mm som går velig fint, men med kanpper kommer du til å slite! Mye av problemet ligger i at det er minst plass fra døra og inn helt til høyre, altså der knappene er! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tror kanskje denne vil passe da: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ALDV02UK Den har ikke så store knapper som står ut! Lenke til kommentar
hcs.no Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hei. Knappene på denne stikker 11mm ut. Mvh hcs.no Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Takker for alle svarene Hvilken viftestyring har du "empty80" ??? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Aerogate viftestyring har veldig små knapper, kanskje den vil funke? Noen som vet det? Har sett den selv, små knapper men spm er jo om de er små nok. Lenke til kommentar
empty80 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Takker for alle svarene Hvilken viftestyring har du "empty80" ??? Jeg kjøpte bare et par brytere som var koblet slik at de kunne gi med 6,9,12 volt! Satte de på 5,25" bayen ved å lage noen små hull i plastfronten! Hvis du lurer på hvor mye plass, så ta og brett et papir og putt den forsiktig i bayenslik at det stikker ut en del. Så lukker du døra forsiktig, lukkeropp og finner ut hvor mye av papiret er det som stikker ut. Så får du måle og se på spesifikasjonene til viftestyringene for å finne ut om det er noen som ikke stikker lengre ut!! Skal se om jeg også finner ut av det! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hva med Denne Netconnection.no har den inne . Endret 14. oktober 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Radeon9700 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva med Denne Netconnection.no har den inne . Denne er kanskje litt dyr, men skikkelig stilig. Har den selv... Der passer iallefal garantert... Lenke til kommentar
sjiraffen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Er den viftestyringen bra "Radeon9700" ???? Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal si at det er 'handy' med en slik. Så slipper du all den der funderinga på om viftestyringa passer eller ikke. Denne legger du bare inne i kabinettet, kobler viftene til pluggene på den, og så styrer du alt fra et program! Men selfølgelig, det er jo litt fresht med et kontrollpanel i fronten Lenke til kommentar
Lapsy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal si at det er 'handy' med en slik. Så slipper du all den der funderinga på om viftestyringa passer eller ikke. Denne legger du bare inne i kabinettet, kobler viftene til pluggene på den, og så styrer du alt fra et program! Men selfølgelig, det er jo litt fresht med et kontrollpanel i fronten linken går bare til microplex forsiden Jeg tror han hadde tenkt til å linke til en av disse. Tror nok det er denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå