moshpit Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Alle sier S65 er en bra telefon.. "Men mangler det og det og det og har dårlig skjerm osv" De feilene som S65 har synes jeg er store.. Derfor, kjøp 6230 eller K700.. Det er ordentlige mobiler.. Jeg kjørte en ny A6 her for 2 dager siden .. til 800k .. Og jeg filma bilen. sto at jeg hadde filma i 12 sek.. (da stoppa den plutselig å filme) Og til min store skuffelse når jeg så på filmen var det bare 4 sek.. Dette er helt elendig.. det går ikke ann å filme heller hvis det ikke er perfekt lysforhold.. da hakker det så mye at det er ikke noe vits.. ELENDIG.. så på film på en 6230 og der hakker det ingenting! ikke på K700 heller.. Jeg ANGRER.. Jeg kommer til å selge mobilen min! Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes s65 er en kjempe bra tlf. De kunne vel kanskje greid å satt inn en mp3 spiller. Men uansett, mye mobil for pengene! Har vært en del bugs, litt mer enn det burde. Jeg er ihvertefall kjempe fornøyd med den! Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er kjempefornøyd med min s65, har egentlig ikke noe og utsette på den.. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Så alt er perfekt? De stygge menyene.. den sære .wav støtten.. (nei jeg måtte finne et program på et forum her for å konvertere fra en type .wav til en annen type .wav) elendig! Kunne vært bedre høytaler og litt bedre ringetoner... de tonene er bare satt sammen uten mål og mening.. bare hør på de.. latterlig! Liker t.o.m 5110 sine bedre.. Nei siemens er bare noen hakk unna en kongetelefon.. men med de mangler ville jeg heller hatt en 3510i Lenke til kommentar
rikkmund Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Enig i alt du sier unntatt det med 3510i....... S65 var en skuffelse utenom kameraet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå