olemse Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva synes folk om Siemens S65, vurderer og anskaffe denne men jeg har hørt at den er veldig treg og har mye småfeil. Setter pris på svar fra noen med personlige erfaringer! Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 synes det er en helt konge telefon. Har beste kameraet på markedet, skjermen er nokså grei, rs-mmc, og mye mer ! eneste negative jeg mener: kunne vært aac/mp3-avspilling (egentlig ikke så stort trekk, har mp3 spiller) symbian hadde vært greit. ellers en knall telefon, et av de beste kjøpene til dags dato. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Helt enig ! Konge telefon ! Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den er helt grei . Jeg synes skjermen er litt svak og det er dumt at det ikke er støtte for MP3. Kameraet er også altfor svakt i dårlige belyste områder.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 litt plastik og mangler radio er også to punkter. Det at javaytelsen er en tragedie etter det jeg har sett med spillene som følger med hjelper ikke... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Min mening: For stor, plastisk følelse, litt for mye støy i kameraet, ikke støtte for mp3... Enkel å bruke, fin å se på, rask og bra med funskjoner og minnekort! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 veldig fin mobil som har det meste, eneste irritasjonsmomentet er at den er veldig buggy Lenke til kommentar
Freemobilesite Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 fw16 kommer, og buggene blir vekk Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 *host* forbedret... Bug'ene vil aldri forsvinne. Uansett mobil. Lenke til kommentar
CarlErik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg tror den er veldig bra!.. jeg har tenkt på den jeg og.. men så har jeg oxo tenkt på SE K700i.. Hvem av dem ville dere ha valgt? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg ville ha valgt K700 fordi den er jeg vant med og har best erfaringer med...! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg kjøpte en S65 men ble aldri fortrolig med den så jeg solgte den etter 2-3 uker og kjøpte meg K700i.. den er jeg superfornøyd med! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg syns ikke den har så plastic følelse. Syns den virker solid. Jeg har ennå ikke oppgradert min, så da er det så klart flere bugs. Ellers syns jeg den er topp. Er også fornøyd med skjermen. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Æsj, jeg synest S65 ikke er noe bra telefon jeg. Eller den er jo kul da, men: Det at den tar gode bilder er jo greit, men Nokia 7610 med under 1 megapixels kamera tar jo bedre bilder! Liker heller ikke skjermen. Endret 13. oktober 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hvorfor ikke vurdere 6230, ligger i samme prisklasse, 6230 er blanda k700i og s65, som man får litt av hver funksjoner. jeg ville ikke ha gått for en k700i siden jeg hadde en dør masse problemer med den bytta den to ganger til slutt bytta je til 6230. ta en skikk på 6230. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Synes s65 er helt knall jeg, mp3 spiller er ikke no jeg savner akkurat siden jeg ikke har bruk for det. Men det er to ting som jeg syns trekker ned på denne telefonen, det ene er at batterilevetiden er litt skuffende, det andre er at linsen på kamera blir fort møkkete også er den ganske vanskelig å få reingjort. Men alt i alt er det en helt knall telefon, har vært borti en eller to bugs hvor telefon bare har skrudd seg av, men det har vært så sjelden at det ikke er irriterende engang. Lenke til kommentar
molna Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det at javaytelsen er en tragedie etter det jeg har sett med spillene som følger med hjelper ikke... La ikke de pre-installerte spillene påvirke deg, de er ikke veldig bra optimaliserte. Husk at Rally-spillet er 350Kb, noe som er enormt og de fleste mobiler er faktisk ikke kraftige nok til engang å starte slike spill... Worms er jo litt kult, men også det er relativt digert, rundt 210Kb. Grafikken er heller ikke særlig bra, men det har selvsagt ikke noe med mobilen å gjøre Kjøp deg et ordentlig spill, så vil du se hva S65 er god for Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror den er veldig bra!.. jeg har tenkt på den jeg og.. men så har jeg oxo tenkt på SE K700i.. Hvem av dem ville dere ha valgt? Ville valgt k700i Lenke til kommentar
V0ltninja Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 hvis dere ser på nokia 6230 testen så har den dårlig beskyttelse mot vann og støt som er ganske viktig for de nyeste mobilene, jeg har Siemens S65 og skal si at kameraet er ikke så (wow) som man skulle ha trodd egentlig men det holder jo sikkert til de som ikke har had så gode telefoner, men jeg skal kjøpe blitz til S65 så jeg kan få gode bilder med telefonen, håper i hvertfall Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 God telefon, mangler dog mp3, men den er liksom ikke så dyr at det gjør noe heller! Andbefallt, godt kamera, god skjerm. Mye plass etc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå