Gå til innhold

Hva synes dere om S65

olemse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes det er en helt konge telefon.

Har beste kameraet på markedet, skjermen er nokså grei, rs-mmc, og mye mer !

eneste negative jeg mener:

kunne vært aac/mp3-avspilling (egentlig ikke så stort trekk, har mp3 spiller)

symbian hadde vært greit.

ellers en knall telefon, et av de beste kjøpene til dags dato.

Lenke til kommentar

Synes s65 er helt knall jeg, mp3 spiller er ikke no jeg savner akkurat siden jeg ikke har bruk for det.

Men det er to ting som jeg syns trekker ned på denne telefonen, det ene er at batterilevetiden er litt skuffende, det andre er at linsen på kamera blir fort møkkete også er den ganske vanskelig å få reingjort.

Men alt i alt er det en helt knall telefon, har vært borti en eller to bugs hvor telefon bare har skrudd seg av, men det har vært så sjelden at det ikke er irriterende engang.

Lenke til kommentar
Det at javaytelsen er en tragedie etter det jeg har sett med spillene som følger med hjelper ikke...

La ikke de pre-installerte spillene påvirke deg, de er ikke veldig bra optimaliserte.

Husk at Rally-spillet er 350Kb, noe som er enormt og de fleste mobiler er faktisk ikke kraftige nok til engang å starte slike spill...

Worms er jo litt kult, men også det er relativt digert, rundt 210Kb. Grafikken er heller ikke særlig bra, men det har selvsagt ikke noe med mobilen å gjøre :)

Kjøp deg et ordentlig spill, så vil du se hva S65 er god for :)

Lenke til kommentar

hvis dere ser på nokia 6230 testen så har den dårlig beskyttelse mot vann og støt som er ganske viktig for de nyeste mobilene, jeg har Siemens S65 og skal si at kameraet er ikke så (wow) som man skulle ha trodd egentlig men det holder jo sikkert til de som ikke har had så gode telefoner, men jeg skal kjøpe blitz til S65 så jeg kan få gode bilder med telefonen, håper i hvertfall :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...