TT88 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei igjen. Nå har jeg fått meg det nye skjermkortet, powercolor radeon 9600xt. Fra før av hadde jeg asus geforce 4(2) mx440. Jeg lurer på om jeg skal avinstalere de gamle driverne før jeg tar ut strømkabelen og det gamle grafikkortet og setter inn det nye, eller om jeg bare kan røske ut det gamle kortet, sette inn det nye og så avinstalere gamle drivere og instalere nye? Det var lang setning det. Trenger svar fort, før jeg gjør noe dumt. Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hei ja! Det er ikke noe du må, men du brudefjerne de gamle driverne siden det er et nvidia kort, og du går over til et ati kort. du får bedre opplevelse fra kortet ditt. Men det er ikke bare å avinstallere. Søk på google eller gå inn på www.guru3d.com og se om du finner et program som heter "driver cleaner"...tror det er det det heter. Da får du fjerna det skikkelig og best ytelse fra det nye kortet Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hei ja!Det er ikke noe du må, men du brudefjerne de gamle driverne siden det er et nvidia kort, og du går over til et ati kort. du får bedre opplevelse fra kortet ditt. Men det er ikke bare å avinstallere. Søk på google eller gå inn på www.guru3d.com og se om du finner et program som heter "driver cleaner"...tror det er det det heter. Da får du fjerna det skikkelig og best ytelse fra det nye kortet ok, takk. Men skal jeg avinstalere driverene før jeg setter inn det nye kortet, altså mens det gamle står i? Edit: guru3d.com ser ut til å være nede for øyeblikket. Fant driver cleaner på google istedet. Endret 12. oktober 2004 av TT88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå