Rampage Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) FÅr opp feilmelding at den klarer ikke koble til battle.net oversatt: "Hvis du bruker modem kobl deg opp til internett, sjekk ut supportsider" Ok, supportsidene hjelper ikke en dritt og jeg sitter ikke på modem Hvilken gateway skal jeg logge meg på? Det er fire: BROODWARS.COM BRUTALCLANSERVER INTRANETT 0.0.0.0.0 FSGS. Server.fsgs Noa alà det ovenfor, noen tips? Edit: Sitter på en 1mb linje Endret 12. oktober 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Du bruker åpenbart en no-cd patch eller en cracka ver or whatever. De gatewayene du skal ha er US WEST, US EAST, Europe & Asia. Fjern no-cd patchen og kjør det med cd'en. Da virker det. Endret 12. oktober 2004 av Excelsion Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Kjøpte de idag, har ikke lagt inn en crack eller noe. Kjører med cd-en *Sjekke igjen* Endret 12. oktober 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er LØGN, fordi de 4 gatewayene du har kommer ikke av seg selv. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ok, tenker meg om. Hadde en "lovlig" versjon av Diablo2 før, og slet som et helvete med å cracke det, tror jeg la inn noe i registeret Kan være det? Edit: Gikk inn i registeret og fjerna alt med battlenet å gjøre, server lister osv. Altså innstallerer igjen Edit2: JiiiiiiiiiiiHA!!!! Da er Europa på plass og jeg logger meg på battle.net Sorry for disturbing you guys Endret 12. oktober 2004 av Rampage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå