Gå til innhold

Half-Life: Noen som tør tippe når HL2 kommer?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PCGamer US:

 

Final Verdict

Highs:

Everything, graphics, plot, gameplay. It's what experts have been preditcting for this medium

 

Lows:

Squadmates sometimes get in your way, low res textures on huge outdoor scenes

 

Surpasses HL in every aspect. Arguably the best game ever made. 98%

 

EDITORS CHOICE

 

 

PC Zone

97%

 

 

Quote:

Play it, enjoy it, savour it. Games may never get this good again.

 

PCFormat

 

Five years. VALVe needed five years to bring the players an experience, which is almost flawless and at the moment doesn't have any competition among FPS games. Some might complain that there is no other multiplayer than Counterstrike: Source, but that's why the single player experience clearly shows with what ease the community will be able to verate mods and what freedom will the creators have. The future will probably bring a lot of upgrades and total conversions, but the player will enjoy the original for years. Half-Life 2 is a game which must not be overlooked by any gamer. It has finally arrived. And it's a masterpiece.

PCF 96% The most beautiful moment of game culture on PC, regardless of half-life.

 

 

Kort sagt: Gled dere! det gjør hvertfall jeg :D

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

Gidder ikke tippe lenger på dato til HL2, har gjort det så mange ganger og blitt like skuffet vær gang. HL2 kommer når det kommer, og da skal jeg bestille det fra nette ;)

 

Hva som er så spesielt med HL2? Må bare si meg enig med han som snakka om oss som spillet HL tilbake i 98. Half-Life er Half-Life, ingen over, ingen ved siden. Grafisk sett er HL2 imponerende, og bare alene er den verd å vente på, men ser også VELDIG frem til storyen på spillet. Om de klarer samme geniale fortellermåte som i HL, da blir dette et spill jeg kommer til å spille til øynene er nesten limt igjen av trøtthet :p

Lenke til kommentar

hehe, skjønner deg...er litt lettet over at det fikk så bra score.. hl2 har vel klart noe som veldig få spill klarer, å møte forventningene fra forgjengeren... tror aldri et spill har fått så bra snitt score....

 

likte spes den linja her: Arguably the best game ever made.

og denne :Quote:

Play it, enjoy it, savour it. Games may never get this good again.

 

 

:thumbs::thumbup::yes::w00t:

 

jaja snart glede seg til HL3 da :p

 

MEN: en ting som irriterer meg grådig er at den første RCen ble levert Viv for en mnd ca om 2 dager og enda har vi ikke fått gold eller hørt noe omtrent.. det er for dårlig..

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
MEN: en ting som irriterer meg grådig er at den første RCen ble levert Viv for en mnd ca om 2 dager og enda har vi ikke fått gold eller hørt noe omtrent.. det er for dårlig..

Valve har nå hittil levert 5 RC til Vivendi. Men husk at det ikke er bare HL2 det er snakk om. Du har HL2, HL Source, DoD Source og .... (arg husker ikke den siste)

 

Det tar litt tid.

Lenke til kommentar
MEN: en ting som irriterer meg grådig er at den første RCen ble levert Viv for en mnd ca om 2 dager og enda har vi ikke fått gold eller hørt noe omtrent.. det er for dårlig..

Valve har nå hittil levert 5 RC til Vivendi. Men husk at det ikke er bare HL2 det er snakk om. Du har HL2, HL Source, DoD Source og .... (arg husker ikke den siste)

 

Det tar litt tid.

Har Valve levert inn 5 Release candidater?

 

Har det vært store eller små feil?

Lenke til kommentar
MEN: en ting som irriterer meg grådig er at den første RCen ble levert Viv for en mnd ca om 2 dager og enda har vi ikke fått gold eller hørt noe omtrent.. det er for dårlig..

Valve har nå hittil levert 5 RC til Vivendi. Men husk at det ikke er bare HL2 det er snakk om. Du har HL2, HL Source, DoD Source og .... (arg husker ikke den siste)

 

Det tar litt tid.

Har Valve levert inn 5 Release candidater?

 

Har det vært store eller små feil?

Kilden er anonym så jeg vet ikke helt om den er til å stole på, men det han skriver er:

Half-Life 2 Update

 

Here's something I received from an industry source who wishes to remain anonymous:

Vivendi is very eager to get the game out ASAP and Valve submitted RC5 late last week to Vivendi for testing. I think they were down to three show stoppers after RC4, nothing huge. They're being very careful about getting a stable release out the door and with all the big reviews hitting the net I'm not surprised. It's looking to be something very special. The delays are not Vivendi sitting on a finished game or Valve not playing fair.

 

EB Games and Gamestop still have the game listed as shipping 11/1. Other industry news sites like www.gamesindustry.biz had stories last week listing a November 23 release for the U.S. and a November 26 release in Europe.

 

Thanks to Mr. Anonymous.

Ta det som en klype salt.... Skulle kanskje ikke ha påstått at Valve har levert RC 5 til Vivendi :blush: Men i følge kilden så har de det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...