Ozelot Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Er det bare meg eller er det flere her som har problemer med å laste ned demoer fra itavisen ? Har hatt dette problemet siden sommern, og vet ikke hva problemet er. Bruker ikke noen router, så det kan ikke være det. Når jeg trykker på en demo, og venter på at den skal laste ned , får jeg ikke opp noen feilmelding eller noe, men ingenting skjer(eller jo, den lille blå "bar`en" nede til høyre kryper avgårde, men det er også alt). Har prøvd å sende de på itavisen en mail, men de svarer ikke. Takker for svar. Endret 12. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Bruker du Internet Explorer? I så fall ka det hende at det hjelper å skifte til en skikkelig nettleser Endret 12. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Kan jo prøve... EDIT: jepp, det funka.. men Firefox er ikke så rask som alle skal ha det til, det lagger når jeg går innpå itavisen. Men kan være fordi det er første gang jeg går innpå itavisen.. Endret 12. oktober 2004 av Ozelot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå