tjalla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Lurer på om programmet hadde vært like populært om man hadde fått inn noen enda styggere jenter i stedet Endret 14. oktober 2004 av tjalla Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lurer på om programmet hadde vært like populært om man hadde fått inn noen enda styggere jenter i stedet Godt sagt; de ER jo hekser, ikke sant ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Jeg synes Charmed er helt ekstremt dårlig. Dårlige skuespillere, dårlig handling, dårlig alt. Dog er dette bare min mening selvsagt. Bare og bare, fru Blom. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2004 ikke så lenge siden jeg begynte å se på charmed hvem er prue??? Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En så dårlig "suksess-serie" skal du lete lenge etter. Så über-lavbudsjett at det er ille. Elendige effekter med enda verre skuespillerprestasjoner. Rett og slett ÆSJ Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Jeg synes Charmed er mega profft! Synd at Prue døde Har sesong 1 - 7 på DVD. Gleder meg til sesong 8 kommer på DVD! SSorry bump... Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Elendige skuespillere, dårlig handling. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kjedelig serie, så kjedelig at jeg aldri har sett en hel episode. Og den lavbudsjetts katta.. Nei, da ser jeg helst ingenting på tv. Lenke til kommentar
master air Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Elendige skuespillere, dårlig handling. 6550862[/snapback] Helt enig.. Var det egentlig noe vits å bumpe en to års gammel tråd Almadora? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. juli 2006 Del Skrevet 24. juli 2006 Kul theme-låt de har valgt. Det skal de ha. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Lages fremdeles ja. Likte de første sesongene ganske godt, men har blitt litt for jentete etterhvert Amen. Så de første par sesongene jeg og. Nå bare recycler de alt om igjen og om igjen og det er blitt noe helt annet enn det var. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes Charmed er helt ekstremt dårlig. Dårlige skuespillere, dårlig handling, dårlig alt. Dog er dette bare min mening selvsagt. 2943104[/snapback] ...og min mening. Skjer jo det samme i hver episode. Kommer en eller annen demon fra et sted, også stresser de litt med å finne ut hva de skal gjøre, før de finner ut at de må holde hverandre i hendene og gange opp kreftene sine. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 25. juli 2006 Del Skrevet 25. juli 2006 Var det egentlig noe vits å bumpe en to års gammel tråd Almadora? 6551083[/snapback] Joda, Jeg tenkte jeg måtte poste min mening om Charmed. Katta er søøøøøøøøøt! Men ikke i mennesklig form Noen som vet et program man kan legge til Charmed effekter på video? Orbing, pyrogenesis, telecinetic orbing osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå