Pansergnom Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som vet hvor lang tid det tar før oppgraderingen vil finne sted? Sitter med et "surf 1024" abonnement, og ringte tidligere idag for å få oppgradert det til et delta abb siden jeg ikke kan gjøre det via ngt sine sider på nett. Jeg lurte på om dette kanskje ville ta lang tid siden surf abonnementene er i telenor sitt nett og delta er i ngt sitt han sa han skulle fikse det med en gang (ngt har nettopp bygget egen sentral i mitt område) Noen som har noe erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Er vel ingen her på forumet med ngt da Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 er det slik at du nå har telenor men vil bytte til NGT? da tar det nok littt tid minimum par uker. har du feks. bindetid hos telenor? etc etc. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Nei, jeg har "adsl surf" fra nextgentel fra før (bb som ngt leverer i telenor sitt nett der de ikke har dekning) Men siden de har bygget ut sentral i mitt område nå, så har jeg bedt om en oppgradering til Delta abonnement Endret 13. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Konge Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det vil uansett ta ett par uker om nå NGT har fått sin egen DSLam i sentralen du er tilknyttet side vi snakker om "standard" Telenor behandlingstid . Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du får ringe de å høre hvor lang tid det tar, meticx Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Haha, ja sant? Tidligere idag (dvs igår ettermiddag lol) ventet jeg til sammen 1 time og 15 minutt i tlf mens de x antall ganger sa hvor jeg var i køen og hvor glad de var for at jeg gadd å vente. Selve samtalen tok vel ikke mer enn 15 sekund... Tenkte dette skulle være et slags siste håp, for ngt har jeg lite lyst å ringe til flere ganger... Endret 13. oktober 2004 av MetiCx Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Glad jeg har et familiemedlem som jobber på NGT Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 om morgenen er det ikke så stor kø... førstemann! Lenke til kommentar
joebush Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Dvs at du egentlig har Telenor abonnement, men betaler til NGT. Her er det egentlig ikke snakk om en oppgradering, men konvertering på lik linje som folk med Telenor, desverre. Det vil ta tid. Men du har i alle fall nett i mellomtida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå