lassevk Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som vet om en slik veske som passer til Canon EOS 300D med påmontert batterigrep ? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 skal du bare ha en liten veske eller? da er det jo veldig avhengig aav linsa Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Det jeg gjerne vil ha med er: Canon EOS 300D påmontert batterigrep påmontert 17-85mm objektiv vil gjerne ha en lomme til noen minnebrikker og ekstra batteri hvis blitsen, Speedlite 550ex, kan dyttes i bunnen, ved siden av objektivet, eller i en lomme, så hadde det vært greit også, men det viktigste er kamera, objektiv, grep og batteri+minnebrikke. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tipper det vil gå med en LowePro Nova2AW eller Nova3AW. Prøv dem i en fotobutikk og finn ut hvilken som passer best i størrelsen.. (3 er litt større enn 2) Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Det skal jeg. Jeg har en veske hjemme som er ørlite grann for liten, og tror kanskje det er en Nova2AW. Skal se etter en Nova3AW da og sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå