Diablito2k Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 meget fine blokker du har der Lenke til kommentar
the animal Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 meget fine blokker du har der takker så meget. skal se om jeg får laget meg en til socket 939 også, men vet ikke helt hvordan den skal se ut. har bestilt deler til vannkjøling men ingen CPU blokk om du eller noen har en sketch så bare post bilder så skal jeg vurdere om jeg lager det Lenke til kommentar
FaBiCon Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hjemme har jeg en kobber blokk som jeg skal lage til PSU min, noen som har frese muligheter og kan det som kunne hjulpet meg? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 hjemme har jeg en kobber blokk som jeg skal lage til PSU min, noen som har frese muligheter og kan det som kunne hjulpet meg? vil anbefalle deg å borre opp isteden kan dessverre ikke frese for deg grunnet, sjefen likte ikke helt at jeg laget vannblokker i arbeids tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå