Gå til innhold

bilder av Animal`s vannblokk :D "Nye Bilder" 16/10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å kjapp respons

vi hadde ikke noe kobber på jobben, bare alminium. men kan sikkert lage en i kobber også

vet ikke om jeg får testet den, har ikke vannkjøling selv men kan sikkert få en kammerat av emg til å teste den... (gud vet når det skjer)

men hva blir best 2 eller 3 nippler?

ja jeg jobber på Produksjons teknoloki i Asker...

Lenke til kommentar
I Asker er det billig plexi.

Bor ved røyken. Ikke langt unna asker..

Så bra ut den vannblokka der, men er ikke kontaktflaten litt liten?

socket A har liten flate, om jeg ikke tar helt feil

plexien har jeg "lånt" på den gamle jobben, det var vel egentlig noen stativer som var laget i plexi som jeg tokk med meg

COOLKID: kan nok ikke skaffe no billig plexi desverre, alt av plexi jeg har er av kapp og ferdige "saker" som jeg har tatt. :no:

skal prøve å lage en bunn i kobber i dag om jeg rekker det. :cool:

trenger vis noen andre nippler om jeg skal få testen den( siden kompisen min her 10mm slange )

Lenke til kommentar
ser bra ut!

kul jobb du har liksom......

er nok ikke jobben min å lage vannblokker men det er litt tid til å drive med annet på jobben så da lager jeg vannblokker...

men fy faen kobber var seigt å frese, knakk 1 pinnefres i prossesen :realmad:

men skal prøve igjen om ikke så lenge.

Lenke til kommentar

jeg mener du burde prøve med tre nippler på kobber blokken, muligens også med en dyse på den i midten...

men hvorfor ikke sende en PM til Skrue, så han kan få se, han er jo vannkjølingsguruen vår.. :grin:

though, det kan vel kanskje hende at han flytter tråden til vannkjøling, men da vet jeg hvor jeg skal lete.. :)

Lenke til kommentar
jeg mener du burde prøve med tre nippler på kobber blokken, muligens også med en dyse på den i midten...

men hvorfor ikke sende en PM til Skrue, så han kan få se, han er jo vannkjølingsguruen vår.. :grin:

though, det kan vel kanskje hende at han flytter tråden til vannkjøling, men da vet jeg hvor jeg skal lete.. :)

planen var 3 nippler på kobberblokken men da må jeg åpne rillene litt ofr de er bare 0,5 mm store.

men jeg syntes at aluminiumsblokken ble bedre med 3 nippler, ble liksom litt mer WW blokk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...