the animal Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) som det sier. kjedet meg litt på jobben på fredag så jeg lagde meg en vannblokk meg to forskjellige lokk. Hva syntes dere? Endret 16. oktober 2004 av the animal Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Rå bra da, savner litt cobber men. Det var jævlig pent. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De var tøffe.. men hvor er bunnen? hvor jobber du? Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det ble bra! Men hadde det vært bedre med kobber? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 nei nå ser jeg bunnen.. men jeg må si meg enig i at det sansynligvis er bedre med kobber.. det var vanskelig å se bunnen da.. har du fått teste den? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 å kjapp respons vi hadde ikke noe kobber på jobben, bare alminium. men kan sikkert lage en i kobber også vet ikke om jeg får testet den, har ikke vannkjøling selv men kan sikkert få en kammerat av emg til å teste den... (gud vet når det skjer) men hva blir best 2 eller 3 nippler? ja jeg jobber på Produksjons teknoloki i Asker... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hmm.. asker sier du.. jeg bor i oslo, har du noen mulighet til å skaffe meg billig plexi? (jeg kommer selvsagt bort til deg hvis det blir tilfelle) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 I Asker er det billig plexi. Bor ved røyken. Ikke langt unna asker.. Så bra ut den vannblokka der, men er ikke kontaktflaten litt liten? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 I Asker er det billig plexi.Bor ved røyken. Ikke langt unna asker.. Så bra ut den vannblokka der, men er ikke kontaktflaten litt liten? socket A har liten flate, om jeg ikke tar helt feil plexien har jeg "lånt" på den gamle jobben, det var vel egentlig noen stativer som var laget i plexi som jeg tokk med meg COOLKID: kan nok ikke skaffe no billig plexi desverre, alt av plexi jeg har er av kapp og ferdige "saker" som jeg har tatt. skal prøve å lage en bunn i kobber i dag om jeg rekker det. trenger vis noen andre nippler om jeg skal få testen den( siden kompisen min her 10mm slange ) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 nice utseendesmessig liker jeg aluminium bedre enn kobber. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ser bra ut! kul jobb du har liksom...... Lenke til kommentar
the animal Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 ser bra ut! kul jobb du har liksom...... er nok ikke jobben min å lage vannblokker men det er litt tid til å drive med annet på jobben så da lager jeg vannblokker... men fy faen kobber var seigt å frese, knakk 1 pinnefres i prossesen men skal prøve igjen om ikke så lenge. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hva jobber du som da? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 hva jobber du som da? jeg jobber som Automatikmekanikker der. jeg dreier og freser kobler strøm og koblingskap trekker kabler og kobler luft jeg er en potet lettere sakt kommer snart bilder av kobber blokken nå. den vil ha 3 nippler Lenke til kommentar
the animal Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 legger til siste blokken min da den ble av kobber og har 2 nippler mens aluminiumsblokken fikk da 3 NÅ HVA MENER DERE? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg mener du burde prøve med tre nippler på kobber blokken, muligens også med en dyse på den i midten... men hvorfor ikke sende en PM til Skrue, så han kan få se, han er jo vannkjølingsguruen vår.. though, det kan vel kanskje hende at han flytter tråden til vannkjøling, men da vet jeg hvor jeg skal lete.. Lenke til kommentar
the animal Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg mener du burde prøve med tre nippler på kobber blokken, muligens også med en dyse på den i midten... men hvorfor ikke sende en PM til Skrue, så han kan få se, han er jo vannkjølingsguruen vår.. though, det kan vel kanskje hende at han flytter tråden til vannkjøling, men da vet jeg hvor jeg skal lete.. planen var 3 nippler på kobberblokken men da må jeg åpne rillene litt ofr de er bare 0,5 mm store. men jeg syntes at aluminiumsblokken ble bedre med 3 nippler, ble liksom litt mer WW blokk Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 legger til siste blokken min da den ble av kobber og har 2 nippler mens aluminiumsblokken fikk da 3 NÅ HVA MENER DERE? Blir dette tett da? Burde kanskje prøve med gummipakning mellom lokket og blokka.. Kanskje? Jeg er litt færsk på vannkjøling Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Er det bare meg som synes at kobber/aluminium blokken er for tykk? Endret 17. oktober 2004 av ostepopp Lenke til kommentar
the animal Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det bare meg som synes at kobber/aluminium blokken er for tykk? det er vel 1 mm godt som skiller CPUen og vannet og det er tett for det er silikon som ligger mellom blokken og plexien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå