ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den kan ikke bli stiv av det varme vannet, men ese ut litt, ja. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hvorfor kan den ikke det da? Er det ikke godt å få varmt vann på tissen? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ser ikke på de andre i dusjen, og håper at ingen ser på meg. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Den kan ikke bli stiv av det varme vannet, men ese ut litt, ja. dusjer du i kokende vann eller? Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det må ihvertfall være lett å få ereksjon i dusjen når man bare ser inn i veggen. Ser i veggen og er i sin egen verden, varmt godt vann, tenker på damer, og så er det gjort!! Å titte litt og lure på om sin egen kropp er normal er jo.. ehm normalt vel? Dessuten får vel sjelden hetero menn ereksjon av andre menns utstyr Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Den kan ikke bli stiv av det varme vannet, men ese ut litt, ja. dusjer du i kokende vann eller? I forhold til kaldt vann\luft da din sopp Ekke så spesielt digg med varmtvann på tissen nei En som gikk i klassa mi på ungdomskolen ble mobbet fordi han alltid hadde nestenbenner i dusjen, ikke at jeg så det, jeg var en av etternøllerene som ventet litt for å slippe kaos i dusjen (For få dusjer). Endret 13. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ereksjoner kan oppstå helt naturlig uten ytre stimuli av noen sort. Samme prinsippet som med morrabrød - kroppen finner ut at nå er det på tide med litt "trening". Timingen er feil, men i det hormonelle kaoset mane går gjennom i ungdomstiden er dette ikke unormalt. Ja, det hendte jeg tok en rask kikk i øyekroken, men man glor selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har en litt artig historie ( ). Fredag for 2 uker siden var klassen ute og sprang 3000 etter veien. Jeg lå kanskje 30-40 meter foran en gruppe av 4 gutter. Så jeg bestemte meg for å ta en practical joke. Dro ned shortsen og sprang med rompa bar en stund, jeg hørte latter og bestemte meg for å ta det et steg videre. Jeg snudde meg, og dro straks ned shortsen foran, og blottet penis til det jeg trodde var 4 gutter 30 meter bak meg. Det var faktisk 3 gutter og ei jente 10 meter bak meg. Haha, de lo så hardt alle sammen, inkludert meg. Fått mange [sett inn positivt adjektiv] blikk av den (pene) jenta i den senere tid ja. WHÆÆÆ!! hvilken legning har du egentlig? du må være litt av en blotter Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Morrabrød har også med at blæren er relativt full på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Morrabrød har også med at blæren er relativt full på morgenkvisten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Morrabrød har også med at blæren er relativt full på morgenkvisten. Trodde ikke det jeg. Det er noe med tretthet som påvirker blodstrømmen. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Full blære, behagelig og våte drømmer kan man nok si Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Morrabrød har også med at blæren er relativt full på morgenkvisten. Trodde ikke det jeg. Det er noe med tretthet som påvirker blodstrømmen. Feil ,det er riktig at du får morrabrød fordi blæra er ganske full, aldri lagt merke til at du i 99% av tilfellene om morran må på do? Siden blæra er full, gir det også press i underlivet, noe som resulterer i morrabrød.. Kort forklaring Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Full blære, behagelig og våte drømmer kan man nok si Støtter den jeg. Heite drømmer + full blære gjør nok noe med utstyret... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Feil ,det er riktig at du får morrabrød fordi blæra er ganske full, aldri lagt merke til at du i 99% av tilfellene om morran må på do?Siden blæra er full, gir det også press i underlivet, noe som resulterer i morrabrød.. Kort forklaring Feil igjen, tror jeg. Jeg får det aldri når jeg må på do, kun når jeg er trøtt. Når du strekker deg i et gjesp skyter blodstrømmen fart både her og der. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran.. Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det Lenke til kommentar
enden Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det har noe med at det er trening for påfylling av blodkarrene å gjøre. Dette starter under REM-søvnen hvor karene fylles og tømmes ganske mange ganger. Ofte våkner man litt før kroppen hadde planlagt, og da er man gjerne midt i en syklus. Om mengde urin i blæra kan spille inn også vet jeg ikke, så det kan godt hende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran..Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det I teorien er det ikke mulig å pisse med boner. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran..Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det I teorien er det ikke mulig å pisse med boner. Og det er mulig i praksis mener du?? :!: Edit: Litt ekstra info.. Hvis du ikke får benner i løpet av en periode på 1 uke(husker ikke hvor lenge) så kan kuken dø.. må ha blod, uten blod(slapp tilstand) så dør den som alt annet. Endret 13. oktober 2004 av Loffelur Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran..Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det I teorien er det ikke mulig å pisse med boner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå