Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Samme her, da hadde jeg blitt dugelig suspekt...

En i klassen min har tatt silikon, så hun vil ikke dusje før nesten alle har gått. Hun ene bader alltid i stor bikini, så vi har konkludert med at hun har heftig afghaner-bush som hun ikke vet hvordan man skal fjerne :p

Lenke til kommentar
Hun ene bader alltid i stor bikini, så vi har konkludert med at hun har heftig afghaner-bush som hun ikke vet hvordan man skal fjerne :p

Gud, det er så kvalmt....

Husker ei jeg gikk i klassen med, når vi var i svømmelhallen så jeg noen kraftige krusedulle utafor bikinien...

ikke et pent syn :(

Man skal ikke ha hår mellom beina... :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok dette er ganske så normalt.. Enten man er i puberteten og er litt usikker på ting og tang, eller om man er noen år eldre. Eller rett og slett liker å se på andre og sammenligne.

Hvis noen her inne går rundt med vonde tanker om at de er "mer" glad i gutter, så ikke glem at homofile er like mye verdt som mennesker, fikk et inntrykk av at man virker homo hvis man ser på gutter i dusjen..

Selv så jeg ikke så fælt mye på gutter på skolen, men var like mye homo for det.. :D

Lenke til kommentar

Har en litt artig historie ( :D ).

Fredag for 2 uker siden var klassen ute og sprang 3000 etter veien. Jeg lå kanskje 30-40 meter foran en gruppe av 4 gutter. Så jeg bestemte meg for å ta en practical joke. Dro ned shortsen og sprang med rompa bar en stund, jeg hørte latter og bestemte meg for å ta det et steg videre. Jeg snudde meg, og dro straks ned shortsen foran, og blottet penis til det jeg trodde var 4 gutter 30 meter bak meg. Det var faktisk 3 gutter og ei jente 10 meter bak meg. Haha, de lo så hardt alle sammen, inkludert meg. Fått mange [sett inn positivt adjektiv] blikk av den (pene) jenta i den senere tid ja.

:D

Lenke til kommentar
Vi heterofile er alle noen få prosent homo. Tror snittet var mellom 30 og 40%.

Nå snakker du om deg selv! 30 - 40 % er vell å ta litt hart i!

Hvis alle var 30 - 40 % homo, ville alle men leket med barbiedukker og, gådd i miniskjørt.

Har du noe annet enn fordommer som bakgrunn for uttalelsene dine?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...