Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Why so afraid, Goophy? DjKs: Vi heterofile er alle noen få prosent homo. Tror snittet var mellom 30 og 40%. Endret 12. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! Nei du er ute etter ordet interessert... Les denne artikkelen! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! eller kanskje veldig ikke-homo... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 We wan't you goophy... Men må ærlig si jeg har vært skeptisk et par ganger, noen gutter som er ekstreme på og glane i skritte på folk.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vel, det er forskjellig fra klasse til klasse. Forrige klassen min gikk alle med håndkle helt bort til dusjen, og nesten alle gikk i bikini. Unntatt meg og bestisen min. Nå i den nye klassen er det mye bedre. Man får liksom ikke noe komplekser, fordi man trenger ikke skjule seg i frykt for å bli tatt bilde av osv. Liker det mye bedre sånn. Sjukt. Tror folk hadde blitt kraftig mobbet hvis de hadde kommet med badeshorts i dusjen i vår klasse ja. Og jeg har følelsen av det ikke bare gjelder min klasse Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! Nei du er ute etter ordet interessert... Les denne artikkelen! interresant lesestoff... Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Jeg dusjer med badebukse i gymmen, noe galt ved det? Må ikke vise mine edlere deler hvis jeg ikke vil Nei, jeg stirrer ikke på andre gutter i dusjen, men er jo greit å sjekke ut konkurransen som noen vil si det Endret 12. oktober 2004 av Kasp Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 We wan't you goophy... No way, det er kun en person som har sett det. Nemlig hun som tok det. Men hva er så galt med å titte på kjekke gutter da? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! eller kanskje veldig ikke-homo... Akkurat. Så ikke-homo at man tør å se seg litt rundt. Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Vi heterofile er alle noen få prosent homo. Tror snittet var mellom 30 og 40%. Nå snakker du om deg selv! 30 - 40 % er vell å ta litt hart i! Hvis alle var 30 - 40 % homo, ville alle men leket med barbiedukker og, gådd i miniskjørt. Endret 12. oktober 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men hva er så galt med å titte på kjekke gutter da? Er vell ikke noe galt i det... Men kansje ikke så gøy og bli glanet på av et par gutter... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Vi heterofile er alle noen få prosent homo. Tror snittet var mellom 30 og 40%. Det var en farlig høy prosent. Tror ikke jeg orker å tenke på det etter gymmen! Endret 12. oktober 2004 av dD. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! Holdningsproblem KOR ? De fleste tar nok en titt en gang i blandt, det ligger i mannens natur Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men kansje ikke så gøy og bli glanet på av et par gutter... Det kan vel være ganske givende det en gang i blandt Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) De fleste tar nok en titt en gang i blandt, det ligger i mannens natur Ikkje i min natur! Endret 12. oktober 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men kansje ikke så gøy og bli glanet på av et par gutter... Det kan vel være ganske givende det en gang i blandt Kansje dem ler over hvor lite utsytret ditt er? Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Men kansje ikke så gøy og bli glanet på av et par gutter... Det kan vel være ganske givende det en gang i blandt Kansje dem ler over hvor lite utsytret ditt er? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Alle ser vel på andre i dusjen, det er da helt normalt at man letter et øyenbryn på noen andres juveler. Jeg gjør det, og føler meg ikke noe spesielt homo på grunn av det, da jeg er sikker på min seksualitet. Bare for å gjøre det klart, jeg er hetero. Det ligger vel til mannens natur å skryte av sine store peniser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå