nr.4 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Stopper og "tar en prat" og.... Uff, jeg har unngått'n til nå da men.... Uff... ÆSJ.... *Grøsse* :/ Hadde fått meg noen andre og bedt han pelle seg unna jeg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) *hostventepåananassinpostidentrådenhost* allyse: hah, jeg er kanskje homo, men jeg har fortsatt standard Endret 12. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 dasking Haha, her også. :D Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Lurer på hva jentene gjør... Vel, jeg ser. Alle ser. Det er mer "godtatt" med jenter tror jeg. Etter en gymtime var det en venninne i klassen som sa jeg hadde fine pupper. Da må hun jo ha sett etter ;)Men så har vi de som er fryktelig sjenerte, og de som ikke dusjer i det hele tatt. Men alle ser, det er bare sånn jenter er. Ser ikke noe galt i å se så lenge det ikke blir glaning. Edit: De jentene jeg gikk i klasse med før, tok bilde med mobil av en jente som var litt utenfor mens hun var naken. Det er bare slemt, og vi sa ifra til rektor. Hun turte aldri dusje foran dem igjen, men hun tør nå i den nye klassen. Jenter er slemme Endret 12. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 nei,.. gjøkke det .. *se heller på jentedusjen* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De jentene jeg gikk i klasse med før, tok bilde med mobil av en jente som var litt utenfor mens hun var naken. Det er bare slemt, og vi sa ifra til rektor. Hun turte aldri dusje foran dem igjen, men hun tør nå i den nye klassen. Jenter er slemme En (gutt) i klassen min ble utsatt for litt utpressing med den metoden i fjor. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Lurer på hva jentene gjør... Vel, jeg ser. Alle ser. Det er mer "godtatt" med jenter tror jeg. Etter en gymtime var det en venninne i klassen som sa jeg hadde fine pupper. Da må hun jo ha sett etter ;)Men så har vi de som er fryktelig sjenerte, og de som ikke dusjer i det hele tatt. Men alle ser, det er bare sånn jenter er. Ser ikke noe galt i å se så lenge det ikke blir glaning. *Forestille meg noen som roser utstyret mitt mens begge er i naken tilstand i fellesdusjen* Tror jeg hadde løpt som faen! Endret 12. oktober 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) *Forestille meg noen som roser utstyret mitt mens begge er i naken tilstand i fellesdusjen* Grøsse... Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!". Gutter er så uptight! Endret 12. oktober 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 *Forestille meg noen som roser utstyret mitt mens begge er i naken tilstand i fellesdusjen* Grøsse... Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!". Gutter er så uptight! ... Jaja, jeg er nå ganske fornøyd med situsjonen jeg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 *Forestille meg noen som roser utstyret mitt mens begge er i naken tilstand i fellesdusjen* Grøsse... Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!". Gutter er så uptight! Ikke generaliser! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!". Jentene i klassen min er mer sånn Jeg ser ikke på de andre i dusjen ihvertfall ,hender vi prater men vi står alltid med ryggen imot hverandre... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hvis noen gutter hadde sakt til meg at jeg hadde et stort vakert beist i skrittet, ville jeg aldri snakket med den personen mere!!! (heslig ) Har en dame gitt komplemang ville jeg være stolt! Endret 12. oktober 2004 av DjKs Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Seriøst, jeg prøver å se så lite som mulig av de andre. Prøver bare å passe på å ikke bøye meg ned etter såpen. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!". Jentene i klassen min er mer sånn Jeg ser ikke på de andre i dusjen ihvertfall ,hender vi prater men vi står alltid med ryggen imot hverandre... Vel, det er forskjellig fra klasse til klasse. Forrige klassen min gikk alle med håndkle helt bort til dusjen, og nesten alle gikk i bikini. Unntatt meg og bestisen min. Nå i den nye klassen er det mye bedre. Man får liksom ikke noe komplekser, fordi man trenger ikke skjule seg i frykt for å bli tatt bilde av osv. Liker det mye bedre sånn. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Så sant det er mulig unngår jeg alt jeg kan å se på de andre. MAKAN. Jeg synes det hadde vært ekkelt hvis andre hadde sett på utstyret mitt, på samme måte som andre synes det hadde vært ekkelt hvis jeg hadde sett på utstyret deres. Sånn er det bare. Ingen trenger å se hverandre når de dusjer. Det får være grenser. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Har aldri tenkt over det... men nei, tror ikke jeg ser på guttenes utstyr... Men når jeg er på trenings-senteret hender jeg ser litt på musklene på div. folk Endret 12. oktober 2004 av haddis Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Svært så populær tråd dette er da. haddis: Samme her. Endret 12. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
robB Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Nei,, jeg prøver helst å se unna på folk i dusjen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) jeg pleier nå vanligvis bare å se på meg selv i dusjen på skolen. Endret 12. oktober 2004 av andesam Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan vi ikke få en "Recent pic post - Bilder av deg selv i dusjen."? Det bildet skal _aldri_ ut på nettet. Aldri sier jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå