Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hva jentene gjør... :devil:

Vel, jeg ser. Alle ser. Det er mer "godtatt" med jenter tror jeg. Etter en gymtime var det en venninne i klassen som sa jeg hadde fine pupper. Da må hun jo ha sett etter ;)Men så har vi de som er fryktelig sjenerte, og de som ikke dusjer i det hele tatt. Men alle ser, det er bare sånn jenter er. Ser ikke noe galt i å se så lenge det ikke blir glaning.

Edit: De jentene jeg gikk i klasse med før, tok bilde med mobil av en jente som var litt utenfor mens hun var naken. Det er bare slemt, og vi sa ifra til rektor. Hun turte aldri dusje foran dem igjen, men hun tør nå i den nye klassen. Jenter er slemme :hrm:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
De jentene jeg gikk i klasse med før, tok bilde med mobil av en jente som var litt utenfor mens hun var naken. Det er bare slemt, og vi sa ifra til rektor. Hun turte aldri dusje foran dem igjen, men hun tør nå i den nye klassen. Jenter er slemme :hrm:

En (gutt) i klassen min ble utsatt for litt utpressing med den metoden i fjor. :ermm:

Lenke til kommentar
Lurer på hva jentene gjør... :devil:

Vel, jeg ser. Alle ser. Det er mer "godtatt" med jenter tror jeg. Etter en gymtime var det en venninne i klassen som sa jeg hadde fine pupper. Da må hun jo ha sett etter ;)Men så har vi de som er fryktelig sjenerte, og de som ikke dusjer i det hele tatt. Men alle ser, det er bare sånn jenter er. Ser ikke noe galt i å se så lenge det ikke blir glaning.

*Forestille meg noen som roser utstyret mitt mens begge er i naken tilstand i fellesdusjen*

Tror jeg hadde løpt som faen! :scared:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Som sagt, jenter er liksom ikke "iiik! vi er nakne, vi kan ikke snakke!".

Jentene i klassen min er mer sånn :p

Jeg ser ikke på de andre i dusjen ihvertfall ,hender vi prater men vi står alltid med ryggen imot hverandre...

Vel, det er forskjellig fra klasse til klasse. Forrige klassen min gikk alle med håndkle helt bort til dusjen, og nesten alle gikk i bikini. Unntatt meg og bestisen min. Nå i den nye klassen er det mye bedre. Man får liksom ikke noe komplekser, fordi man trenger ikke skjule seg i frykt for å bli tatt bilde av osv. Liker det mye bedre sånn. :)

Lenke til kommentar

Så sant det er mulig unngår jeg alt jeg kan å se på de andre. MAKAN.

Jeg synes det hadde vært ekkelt hvis andre hadde sett på utstyret mitt, på samme måte som andre synes det hadde vært ekkelt hvis jeg hadde sett på utstyret deres.

Sånn er det bare. Ingen trenger å se hverandre når de dusjer. Det får være grenser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...