Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...)

Først: Siden tråden er så besvart over kort tid kan jeg konkluderer med at dette er et hett tema ;)

For det andre: Er det så ille som noe skal ha det til? En penis er nå en penis!

Og så @flodhest. Det der skjedde med noen kompiser av meg en gang. De gikk i "B" og hadde fått en ny gutt i klassen. En svømmetime gikk han nye og satt seg tidlig nede i badstuen, mens de andre fortsatt drøyde den litt. Etterhvert gikk nå en skokk av folk ned og rett inn i badstua. Gjett hvem som satt spitter naken og ronket for full pinne!

:D

Men det der dusjscenarioet ditt kommer sikkert til å skje engang i lpet av skoleåret i klassen min. Vi er så ca 75% gutter og dere aner ikke hvor "gaye" de er.. Til vanlig står hele gjengen og synger som gale, snakker i lag (face forward), og etter jeg har forlatt dusjen er jeg sikker på at enkelte gjør litt tvilsomme ting.. :yes:

Men men, folk gjør som de vi, og jeg er sikker på at samtlige her har en gang eller fler tittet med vilje ned på kompisen som stakk av med den dama..

Moderator; Du kunne ikke satt opp en poll, eller?

Lenke til kommentar
PS: hvorfor ha en slik diskriminerende tråd: la oss høre om jentene studerer/ser på andre jenter i dusjen også :)

flodhest: har opplevd det samme med en fra klassen min når jeg var på offentlig svømmeanlegg. kom spradende inn fra dusjen og inn i garderoben og flagget på full stang :yuck:

Nei, det er jo guttene som er interessante her! Jeg vet at jentene står å koser ilag.. Jg vet!!

:love:

Men kom jo til å tenke på noe. Hva hvis de som en gang skulle få en boner i dusjen egentlig tenke på helt andre ting, feks den deilige dama i garderoben på siden? Plutselig lukker du øynene, tar på deg selv og swhopp der sto han..

Lenke til kommentar

Jeg går i den beryktede C-klassen på Fyllingen VGS, også kjent som homoklassen. Å se på andre gutter i dusjen er heeelt normalt for oss, vi gjør mye verre ting etter hver gymtime... Sjamponerer (sp?) hverandre, vasker hverandres hår, dasking, måling, frisyre-sammenligning og den ukentlige sing-along (som oftest homofile-slagere som I Will Survive eller Dragostea Din Tei.)

:w00t:

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Hvem er ikke nysgjerrig? Alle er nysgjerrig på hvordan de du kjenner er. Man tar allti en kjapp titt. Man glor ikke, en kjapp liten titt, det er alt. Jeg finner det vanskelig å tro at det er noen her som ikke så på andres saker på skolen, i gymmen.

Ikke f. om jeg skal dusje med deg på mandag. Jeg bytter klasse.. Forbanna homo...

Lenke til kommentar
Hvem er ikke nysgjerrig? Alle er nysgjerrig på hvordan de du kjenner er. Man tar allti en kjapp titt. Man glor ikke, en kjapp liten titt, det er alt. Jeg finner det vanskelig å tro at det er noen her som ikke så på andres saker på skolen, i gymmen.

Ikke f. om jeg skal dusje med deg på mandag. Jeg bytter klasse.. Forbanna homo...

Så du sier at du aldri har sett på en annens gutt tissefant? Er det det du påstår?

Lenke til kommentar

Så du sier at du aldri har sett på en annens gutt tissefant? Er det det du påstår?

Han heter SteffyBoy, har "stefangutten" i signaturen, hetser homofile og nekter for å noensinne har latt blikket gå forbi en tiss.

You do the math!

:!:

Lenke til kommentar

OMG2K, du er så homo! Hold deg langt unna meg fra nå av, ok?

edit: jeez, det jo tull da.. Jeg er homo og stolt av det. Derfor jeg tuller sånn med det ;)

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...