Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?


potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm. Nå er det år og dag siden jeg sist var i en fellesdusj :p Men seriøst - står ikke å glaner i vegge, taker, gulvet eller no sånn. Oppfører meg vel heller normalt/vanlig i dusjen som alle andre plasser. At man legger merke til de andre er jo klart og naturlig - ellers er du vel blind og litt vel homofob. Det er forskjell på å stirre og legge merke til :p

Lenke til kommentar
Seriøst, tanken på å se på andre er rett og slett bare ekkel.

Jeg vil tro du tenker på å 'studere', 'glane', 'stirre', 'glo' eller liknende.. du går vel ikke med bind for øynene i dusjen ??

Jeg går ikke med bind for øynene nei, men konsentrer meg om å dusje, og ingenting annet. Mest av alt for å komme meg fort ut igjen. Jeg liker bare ikke tanken på å drive å se på de andre.

 

Hva jentedusjen angår, hehe... Vi har dessverre ikke visuell kontakt, men vi kan snakke med dem. Egentlig ganske morsomt. :wee:

Lenke til kommentar

hvis man ikke ser noe av andres soner så må man enten ha noe seriøst galt med synet, eller ha på seg øyelapper... Eller dusje med øynene lukket da.

Folk som står å glor på andre gjør det vel bare fordi de vil skjekke ut om de faktisk ligger under gjennomsnitte som de frykter.. if you get my point.

 

og nei, jeg ser ikke på andre i dusjen.

Lenke til kommentar

Off...her om dagen fikk jeg et kvalmende minne det vil ta lang tid å fortrenge.

 

Vi deler garderobe med en annen klasse og det faller seg naturlig at de fleste dusjer etter gymmen, selvom visse folk helst ikke skulle gjort det, for da jeg sto der og såpet inn håret mitt, plystret litt for meg selv og var tilfreds med innsatsen min i gymmen fikk jeg tilfeldigvis tatt en titt nedenom til han som sto ved siden av meg. Synet som møtte meg var grusomt...det gjør vondt å fortelle dette her nå, men karen ved siden av meg...hadde faen meg bennern! Han sto der med fest-kjepp og så riktig så fornøyd ut, og folk ved siden av så ikke ut til å bry seg! Hva er det for en tvilsom klasse liksom?

 

På det tidspunktet ønsket jeg meg ikke noe annet enn å bare komme meg ut av dusjen, på med klærne og langt vekk fra det hele. Folk kunne høre skrikene mine i mils omkrets.

 

Jeg er ikke homofob eller noe, men når jeg ser andre likekjønnede stå der klar til dyst...nei off! :yucky:

Lenke til kommentar
Off...her om dagen fikk jeg et kvalmende minne det vil ta lang tid å fortrenge.

 

Vi deler garderobe med en annen klasse og det faller seg naturlig at de fleste dusjer etter gymmen, selvom visse folk helst ikke skulle gjort det, for da jeg sto der og såpet inn håret mitt, plystret litt for meg selv og var tilfreds med innsatsen min i gymmen fikk jeg tilfeldigvis tatt en titt nedenom til han som sto ved siden av meg. Synet som møtte meg var grusomt...det gjør vondt å fortelle dette her nå, men karen ved siden av meg...hadde faen meg bennern! Han sto der med fest-kjepp og så riktig så fornøyd ut, og folk ved siden av så ikke ut til å bry seg! Hva er det for en tvilsom klasse liksom?

 

På det tidspunktet ønsket jeg meg ikke noe annet enn å bare komme meg ut av dusjen, på med klærne og langt vekk fra det hele. Folk kunne høre skrikene mine i mils omkrets.

 

Jeg er ikke homofob eller noe, men når jeg ser andre likekjønnede stå der klar til dyst...nei off! :yucky:

bennern?

boner altså?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...