Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Både Wh1te og LarsP? 7831595[/snapback] Og Tomat-Ulf. 7832914[/snapback] Har jeg misforstått nå, eller ramser dere opp folk som nylig har kommet ut av skapet? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Både Wh1te og LarsP? 7831595[/snapback] Og Tomat-Ulf. 7832914[/snapback] Har jeg misforstått nå, eller ramser dere opp folk som nylig har kommet ut av skapet? 7833013[/snapback] Vi snakker om folk jeg har rotet med i fylla. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Ser ikkje i det hele tatt. Noe som min x syns var rart då hun kikket på andre jenter. Men eg føler det blir "feil" i å kikke rett og slett. ( og ikkje sånn homofob feil..) edit: leif Endret 31. juli 2008 av Akvarius Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) E-Tjenesten's Undeleter Software 9.5452: Analysing message: Jeg bruker og se på dikken til andre og le av den. Okay så det var det. Nei jeg har ikke dusja sammens med andre på en del år (På 3P (påbygging) var det vell sist gang). Vi kikket ikke i verandres skritt. Heller ikke på barneskolen. (Ungdomskolen var det bare for meg å ta bussen hjem og dusje.) Dette var en kødd for de blonde som ikke tok den. Håper de blonde også vet hvordan de trykker på "Vis-Spoiler". Endret 31. juli 2008 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå