Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Asså.. til dere gutter som ikke dusjer i gymen.. ÆSJ! ÆSJ! ÆSJ!.. Er dere redd for hva andre gutter skal syntes om kroppen deres? HALLO! Hadde noen i klassen på ung. skolen som ikke dusjet etter gymen. Var ekle afferer. Luktet gymsokk lang vei.

Lenke til kommentar
Jepp tror det. Står på sidelinja med deg og rister på hodet mens utallige :sick: hagler inn. fjortiser... :no:

7819795[/snapback]

når du skriver utallige; mener du 1?

Lenke til kommentar

Ang. det å ikke dusje etter gymmen så syns jeg det er direkte kvalmt. Ja, det er noe annet når man kan dra rett hjem og dusje fordi det er gym i siste time. Men når man har timer etterpå? Grøss og gru. Det er vel tre gutter i min klasse som ikke dusjer, og det syns jeg er motbydelig.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Ang. det å ikke dusje etter gymmen så syns jeg det er direkte kvalmt. Ja, det er noe annet når man kan dra rett hjem og dusje fordi det er gym i siste time. Men når man har timer etterpå? Grøss og gru. Det er vel tre gutter i min klasse som ikke dusjer, og det syns jeg er motbydelig.

7830343[/snapback]

WORD! I klassen min dusjer alle guttene iallefall, men mistenker noen av jentene for å droppe det ... Ikke det at det lukter, men at enkelte har på seg de samme klærne etter gymmen, ikke er våte i håret osv.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
hvorfor er det noen som ikke dusjer etter gymmen? er de bare late, og tenker ikke på hygiene?

7830523[/snapback]

Har kanskje mer med at de er usikre på seg selv, har komplekser for kroppen sin eller liknende.

Lenke til kommentar

siden sommner ferien har luksesansen min vert svekket. jeg bar bare lukte sterke ting som bæjs eller vaffler veldig svakt. Jeg lukter alrdi svette eller når noen sier "lukter du det?" eller "han lukte vondt". At luktesansen min er nesten borte, gjør at jeg blir mer renslig da. For jeg vet ikke hva jeg lukter, så jeg tar ingen sjanser.

Lenke til kommentar
På ungdomskulen var det "inn" å stå på henda i dusjen :p

7831036[/snapback]

Haha, det var det hos oss også! Innmari praktisk måte å vaske stumpen på, bare synd at alt vannet som først er innom rumpa liksom bare renner ned mot ansiktet. Men med litt trening avverger man det lett!

Lenke til kommentar
wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning.

7820186[/snapback]

Jasså? Så gøy! :wee: Link?

7820392[/snapback]

Ok, kanskje ikke kommet ut, men jeg sverger på at vi rotet på fest for en stund siden.

7820445[/snapback]

Både Wh1te og LarsP? :hmm:

Lenke til kommentar
Vel, nei jeg gjør ikke det.

Har ikke noe behov for å sammenligne penisen min med andres.

7831636[/snapback]

Det er jo ikke for å sammenlikne penis, jeeses... :p Går jo på nysgjerrighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...