Gjest Yoshi Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Ok, kanskje ikke kommet ut, men jeg sverger på at vi rotet på fest for en stund siden. 7820445[/snapback] Pict0res, then? Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Asså.. til dere gutter som ikke dusjer i gymen.. ÆSJ! ÆSJ! ÆSJ!.. Er dere redd for hva andre gutter skal syntes om kroppen deres? HALLO! Hadde noen i klassen på ung. skolen som ikke dusjet etter gymen. Var ekle afferer. Luktet gymsokk lang vei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Er ikke alltid jeg dusjer etter gym'en selv, ca 6/10 så dusjer jeg på skolen etter gym. Men så har vi gym i siste timen og da Dusjer heller hjemme. Vi har så og si aldri noe hard gym, derfor Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jepp tror det. Står på sidelinja med deg og rister på hodet mens utallige hagler inn. fjortiser... 7819795[/snapback] når du skriver utallige; mener du 1? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Ang. det å ikke dusje etter gymmen så syns jeg det er direkte kvalmt. Ja, det er noe annet når man kan dra rett hjem og dusje fordi det er gym i siste time. Men når man har timer etterpå? Grøss og gru. Det er vel tre gutter i min klasse som ikke dusjer, og det syns jeg er motbydelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 (endret) Ang. det å ikke dusje etter gymmen så syns jeg det er direkte kvalmt. Ja, det er noe annet når man kan dra rett hjem og dusje fordi det er gym i siste time. Men når man har timer etterpå? Grøss og gru. Det er vel tre gutter i min klasse som ikke dusjer, og det syns jeg er motbydelig. 7830343[/snapback] WORD! I klassen min dusjer alle guttene iallefall, men mistenker noen av jentene for å droppe det ... Ikke det at det lukter, men at enkelte har på seg de samme klærne etter gymmen, ikke er våte i håret osv. Endret 30. januar 2007 av medlem-105476 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvorfor er det noen som ikke dusjer etter gymmen? er de bare late, og tenker ikke på hygiene? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 hvorfor er det noen som ikke dusjer etter gymmen? er de bare late, og tenker ikke på hygiene? 7830523[/snapback] Har kanskje mer med at de er usikre på seg selv, har komplekser for kroppen sin eller liknende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 da kan de jo f.eks dusje etter de andre er ferdig. eller de kan bare skynde deg og dusje, så de ikke trenger å vise frem kroppen sin så mye Lenke til kommentar
nefrums Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 På ungdomskulen var det "inn" å stå på henda i dusjen Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dusjer nesten aldri i gymmen, men har dog trening rett etterpå så det hadde vært bortkastet. Kanskje de som aldri dusjer (og har timer/sosial omgang etterpå) er utviklingshemmede i nesen? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 siden sommner ferien har luksesansen min vert svekket. jeg bar bare lukte sterke ting som bæjs eller vaffler veldig svakt. Jeg lukter alrdi svette eller når noen sier "lukter du det?" eller "han lukte vondt". At luktesansen min er nesten borte, gjør at jeg blir mer renslig da. For jeg vet ikke hva jeg lukter, så jeg tar ingen sjanser. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Dusjer bare med jentene jeg. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 På ungdomskulen var det "inn" å stå på henda i dusjen 7831036[/snapback] Haha, det var det hos oss også! Innmari praktisk måte å vaske stumpen på, bare synd at alt vannet som først er innom rumpa liksom bare renner ned mot ansiktet. Men med litt trening avverger man det lett! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning. 7820186[/snapback] Jasså? Så gøy! Link? 7820392[/snapback] Ok, kanskje ikke kommet ut, men jeg sverger på at vi rotet på fest for en stund siden. 7820445[/snapback] Både Wh1te og LarsP? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vel, nei jeg gjør ikke det. Har ikke noe behov for å sammenligne penisen min med andres. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vel, nei jeg gjør ikke det. Har ikke noe behov for å sammenligne penisen min med andres. 7831636[/snapback] Det er jo ikke for å sammenlikne penis, jeeses... Går jo på nysgjerrighet. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Vel, uansett. Er ikke nysgjerrig på sånt. Poenget mitt var at jeg ikke ser på andre gutter i dusjen. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg ser ikke på andres tisselur, jeg ungår det så bra jeg kan. Selv dusjer jeg ikke gymmen heller, siden jeg har gym siste time. Har en time i andre timen på mandag, men der pleier det ikke vær hard kjøring. Man svetter ikke, de gangene man blir svett hopper jeg i dusjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. januar 2007 Del Skrevet 30. januar 2007 Både Wh1te og LarsP? 7831595[/snapback] Og Tomat-Ulf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå