Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle 7814329[/snapback] Hva er det for da? Nytelse? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle 7814329[/snapback] Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lurer på hva jentene gjør... 2942019[/snapback] Vi sjekker Men det går mest på pupper og slikt hos oss da. Men det var på ungdomskolen og vgs.. Nå sjekker jeg ikke i dusjen på trening da jeg helst ikke vil bli sjekket selv Og ja, vi kan snakke og le og fnise i dusjen 7813541[/snapback] Aww, så dere har ikke en liten orgie mens dere dusjer? My dreams shatter Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Lurer på hva jentene gjør... 2942019[/snapback] Vi sjekker Men det går mest på pupper og slikt hos oss da. Men det var på ungdomskolen og vgs.. Nå sjekker jeg ikke i dusjen på trening da jeg helst ikke vil bli sjekket selv Og ja, vi kan snakke og le og fnise i dusjen 7813541[/snapback] Det jeg antok jeg også, hehe =) Har inntrykk av at de aller fleste sjekker, uansett om man er straight, gay eller bi =) Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle 7814329[/snapback] ugh Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle 7814329[/snapback] ugh 7817757[/snapback] Er alle sammen usikker på legningen sin eller? Posten min var jo som å få pesten på døren for dere! Endret 28. januar 2007 av eewar Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Jepp tror det. Står på sidelinja med deg og rister på hodet mens utallige hagler inn. fjortiser... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 (endret) Det er jo uansett ekkelt at folk stirrer på kuken til andre personer i dusjen. Jeg tror ikke at folk ikke likte at en person kan ha vært bi/homo, men at en person som stirrer på kuken til andre er ekkelt uansett om man er åpen for alt... Creepy Greit nok at man er homo, men man burde kunne kontrollere seg. Nå skal det også nevnes at hvis man setter en gutt i en dusj med jenter, så klarer ikke han å la være å stirre. Dette er jo egentlig ganske likt hva homofile føler, tenner man må gutter så tenner man på gutter, ikke noe å gjøre med det. Ja, forandret meningen med at homofile burde kontrollere seg, men det er enda ekkelt for de hetrofile å finne ut hvis de er i dusjen med en som stirrer på kuken din. Endret 28. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Tja, brukte bil. Det er forskjell på å stirre og se, og jeg ser ikke no galt i å se for å sammenlikne, men allikevel...vil du se på en haug med peniser uten at det skal være seksuelt er vel den store penisboka tingen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Alle har vel sett penisen til en annen person i dusjen fordi de var nyskjerrig på en eller annen måte, men hvis du bare stirrer på penisen fordi du er kåt blir det bra creepy... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett. Da oppfatter du feil. 2941268[/snapback] Merkelig, skjønner ikke hvorfor du absolutt ønsker å benekte dette? Ikke ETT lite titt en gang? Ingen her som kommer til å kalle deg homo.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning. 7820186[/snapback] Jasså? Så gøy! Link? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Haha, nå syntes jeg wh1te skal komme å forsvare hva han mente i 2004 ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning. 7820186[/snapback] Jasså? Så gøy! Link? 7820392[/snapback] Ok, kanskje ikke kommet ut, men jeg sverger på at vi rotet på fest for en stund siden. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Det er jo uansett ekkelt at folk stirrer på kuken til andre personer i dusjen. Jeg tror ikke at folk ikke likte at en person kan ha vært bi/homo, men at en person som stirrer på kuken til andre er ekkelt uansett om man er åpen for alt... Creepy Greit nok at man er homo, men man burde kunne kontrollere seg. Nå skal det også nevnes at hvis man setter en gutt i en dusj med jenter, så klarer ikke han å la være å stirre. Dette er jo egentlig ganske likt hva homofile føler, tenner man må gutter så tenner man på gutter, ikke noe å gjøre med det. Ja, forandret meningen med at homofile burde kontrollere seg, men det er enda ekkelt for de hetrofile å finne ut hvis de er i dusjen med en som stirrer på kuken din. 7819859[/snapback] Jeg stirrer ikke, men det er umulig å ikke se et sekund eller to da Lenke til kommentar
JimE Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Gled dere til VGS folk! Her går det i synkron-propell, og forskjellige triks med steinene eller snoppen som vi viser hverandre... Dusjen på fredagene er ukas høydepunkt! Men litt mer seriøst; husker det var _TABU_ å titte på ung. skolen, men nå er det ikke så farlig. Utviklingen går nesten tilbake til barneskolen, da det var kult å tisse i dusjen (Merk: Nesten). Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Det er nok helt vanlig å titte litt, uansett om det er gjennomtenkt eller tilfeldig. Selv gjør jeg ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå