Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på hva jentene gjør... :devil:

2942019[/snapback]

Vi sjekker

Men det går mest på pupper og slikt hos oss da.

Men det var på ungdomskolen og vgs.. Nå sjekker jeg ikke i dusjen på trening da jeg helst ikke vil bli sjekket selv :ph34r:

Og ja, vi kan snakke og le og fnise i dusjen :)

7813541[/snapback]

Aww, så dere har ikke en liten orgie mens dere dusjer? My dreams shatter :ohmy:

Lenke til kommentar
Lurer på hva jentene gjør... :devil:

2942019[/snapback]

Vi sjekker

Men det går mest på pupper og slikt hos oss da.

Men det var på ungdomskolen og vgs.. Nå sjekker jeg ikke i dusjen på trening da jeg helst ikke vil bli sjekket selv :ph34r:

Og ja, vi kan snakke og le og fnise i dusjen :)

7813541[/snapback]

Det jeg antok jeg også, hehe =)

Har inntrykk av at de aller fleste sjekker, uansett om man er straight, gay eller bi =)

Lenke til kommentar
Haha, jeg ser jo på tissefanten til de andre i klassen, men det er _ikke_ for å måle

7814329[/snapback]

ugh :sick:

7817757[/snapback]

Er alle sammen usikker på legningen sin eller? Posten min var jo som å få pesten på døren for dere!

Endret av eewar
Lenke til kommentar

Det er jo uansett ekkelt at folk stirrer på kuken til andre personer i dusjen.

Jeg tror ikke at folk ikke likte at en person kan ha vært bi/homo, men at en person som stirrer på kuken til andre er ekkelt uansett om man er åpen for alt... Creepy :p

Greit nok at man er homo, men man burde kunne kontrollere seg. Nå skal det også nevnes at hvis man setter en gutt i en dusj med jenter, så klarer ikke han å la være å stirre.

Dette er jo egentlig ganske likt hva homofile føler, tenner man må gutter så tenner man på gutter, ikke noe å gjøre med det. Ja, forandret meningen med at homofile burde kontrollere seg, men det er enda ekkelt for de hetrofile å finne ut hvis de er i dusjen med en som stirrer på kuken din.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett.

Da oppfatter du feil.

2941268[/snapback]

Merkelig, skjønner ikke hvorfor du absolutt ønsker å benekte dette? Ikke ETT lite titt en gang?

Ingen her som kommer til å kalle deg homo..

Lenke til kommentar
wh1te har kommet ut av skapet siden det innlegget ble skrevet, som kan forklare hans tidligere agressive holdning.

7820186[/snapback]

Jasså? Så gøy! :wee: Link?

Lenke til kommentar
Det er jo uansett ekkelt at folk stirrer på kuken til andre personer i dusjen.

Jeg tror ikke at folk ikke likte at en person kan ha vært bi/homo, men at en person som stirrer på kuken til andre er ekkelt uansett om man er åpen for alt... Creepy :p

Greit nok at man er homo, men man burde kunne kontrollere seg. Nå skal det også nevnes at hvis man setter en gutt i en dusj med jenter, så klarer ikke han å la være å stirre.

Dette er jo egentlig ganske likt hva homofile føler, tenner man må gutter så tenner man på gutter, ikke noe å gjøre med det. Ja, forandret meningen med at homofile burde kontrollere seg, men det er enda ekkelt for de hetrofile å finne ut hvis de er i dusjen med en som stirrer på kuken din.

7819859[/snapback]

Jeg stirrer ikke, men det er umulig å ikke se et sekund eller to da

Lenke til kommentar

Gled dere til VGS folk! Her går det i synkron-propell, og forskjellige triks med steinene eller snoppen som vi viser hverandre...

Dusjen på fredagene er ukas høydepunkt! :w00t:

Men litt mer seriøst; husker det var _TABU_ å titte på ung. skolen, men nå er det ikke så farlig. Utviklingen går nesten tilbake til barneskolen, da det var kult å tisse i dusjen (Merk: Nesten).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...