Ol'H Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ser alltid på de andre guttas pikk. Og nyter det! For de er alle små mot min. Ser også på rumpene jeg da! 7805196[/snapback] Er ikke du litt gammel for å gå på skolen nå da? 7805212[/snapback] Hva faen er det du antyder med gammel? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 De som poster NEEEI..skjerping. Kun menneskekroppen. Så vi som faktisk ikke ser på andre i dusjen er dumme/rare/fordomsfulle? Gi meg styrke... 2942025[/snapback] Skal det være mulig å være mer trangsynt enn deg White? ikke ta alt for "SÅ OM JEG GJØR DET ER JEG blablabla..." ok? Han mener kunn att du ikke er homo om du titter på andre eller deg selv i dusjen, kunn for å sjekke forskjell..... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Skjerpings wh1te! Stå til ansvar for innleggene dine fra 2004! Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Når jeg gikk i 10`ende var det en fyr som gikk i 9`ende. Han brukte og komme inn i garderoben vår sette seg på en benk og se på at vi dusja og glodde intenst på oss. Så trua noen i klassen vår han med og gi han bank da ble han borte. Min lillebror går i samme klasse som han og etter gymmen når de dusjer står han i dusjen og glor på alle sammen så ser han på seg selv. I tillegg leker han skikkelig mandig og skal være tøff og hater homoer. Tror rett og slett han er litt usikker på legninga si. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det hender man får et glimt, men det er som å se The Ring dama, bare ekkelt... Det jeg lurer på er om jenter stirrer på hverandre i dusjen, de har jo to ting å stirre på :| samt at pupper ikke er sammentrekkbar som penisen... Så hvis en person har en liten sammentrukket penis så kan den være svær når den er erekt. Dette kan man ikke med pupper! Ideelt for sammenligning av bryst. Endret 27. januar 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Skjerpings wh1te! Stå til ansvar for innleggene dine fra 2004! 7806071[/snapback] Haha, jeg tenkte akkurat på det samme. Andre menns peniser i dusjen er litt som en hund med tre bein; du vet du ikke bør se, men det er umulig å la være. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Det hender man får et glimt, men det er som å se The Ring dama, bare ekkelt... Det jeg lurer på er om jenter stirrer på hverandre i dusjen, de har jo to ting å stirre på :| samt at pupper ikke er sammentrekkbar som penisen... Så hvis en person har en liten sammentrukket penis så kan den være svær når den er erekt. Dette kan man ikke med pupper! Ideelt for sammenligning av bryst. 7808336[/snapback] Jeg tror det er akkurat det samme med jentene. Men jeg tror de ikke har så trykket stemming i dusjen. jeg tror de snakker sammen og ler osv. Det er bare det jeg tror da. JEg har alltid liksom hatt intrykk av det. De kommer mer galde ut i grupper. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Haha, "trykket stemning i dusjen"? Jeg har kun gode minner fra fellesdusjingen på skolen/i militæret. Husker med glede tilbake til de gangene med penisgymnastikk og annet fanteri. Endret 27. januar 2007 av LarsP Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 ikke her i 10. klasse. Jeg pleier ikke stirre. Alle liksom står hver sin vei og ser i veggen, men noen ganger når en snur seg mot meg brått faller øynene ned mot kjønnsorganet for begge oss to. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) trevakt: Stakkars, det høres helt jævlig ut. Videregående blir nok en opptur for deg, det er bare å trene seg opp til å tåle 3000RPM med tisshelikopter. Endret 27. januar 2007 av SteffyPants Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Vi pleide å synge noe rart i dusjen. Ja Vi Elsker for eksempel. Svært høyt ekko Kanskje vi hadde alt for god stemning... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 det er bare å trene seg opp til å tåle 3000RPM med tisshelikopter. Hva er det? Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 RPM= revolutions per minute snurre fort med tissen altså. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Fy faen for en tråd! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 jeg trener nå jeg 7809472[/snapback] Det trengte vi ikke å vite. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg ser på min egen nydelige kropp Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Oi. nå er jeg virkelig dreven. gleder meg til vgs. da skal jeg vise de andre hvem som er kongen. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 (endret) Lurer på hva jentene gjør... 2942019[/snapback] Vi sjekker Men det går mest på pupper og slikt hos oss da. Men det var på ungdomskolen og vgs.. Nå sjekker jeg ikke i dusjen på trening da jeg helst ikke vil bli sjekket selv Og ja, vi kan snakke og le og fnise i dusjen Endret 27. januar 2007 av Linn Christin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 noen som har noen revolusjonerende ord ang. drageleken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå