Vo0do0 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Hvorfor i helvete skulle jeg ville ta andre gutter med i dusjen? Den er trang nok fra før. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 når man står i en dusj sammen med mange andre gutter så er det egentlig automatisk at man ser sånn ufrivillig bortopå aldri tenkt over det uansett.... hehe har ikke lest mer en 1siden men "klart jeg må sjekke ut konkuransen" jepp det er oxo en grunn Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) ikke med vilje nei, men det er liten sjanse for å ikke få blikket på en annen sin private plass, men i helvete, jeg ville aldrig gjort det med vilje Endret 23. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Hvorfor i helvete skulle jeg ville ta andre gutter med i dusjen? Den er trang nok fra før. Fordi det finnes fellesdusjer på f.eks badesteder og i gymsaler? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg har fortsatt ikke funnet noen som er bedre utstyrt enn meg På tide å lære deg å svømme? Den satt! Personlig så bruker jeg bare dukkerbriller og neseklype(mister den alltid) Og av og til er det fett med svømmeføtter! lol.. Jeg skal ikke skryte på meg noe som helst jeg.. Det jeg sa var egentlig bare ment som en spøk ,men sålenge jeg klarer å tilfredstille de damene jeg vil tilfredstille så er jeg fornøyd.. Og jeg snakker ofte med folk når jeg er i dusjen.. Vi kan diskutere det meste osv.. Men da ser man kun på ansiktet og evt overkroppen (siden det er vanskelig å kun se på ansiktet) PS: Jeg tilbringer mesteparten av tiden ute i svømmebasenget (her i Bergen er det snakk om sentralbadet) Jeg liker å svømme,men jeg har også klart å tømme meg såpass at jeg nesten falt sammen etter =P.. Man lærer så lenge man lever Just my five cents Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Lurer på hva jentene gjør... Jo det skal jeg fortelle deg!! Personlig prøver jeg å være rask og ungå å se noe når jeg dusjer offentlig... Men saken er at det er rett og slett UMULIG å ikke legge merke til de andre! Ikke at du trenger å være interessert eller at du stirrer, men alle ser på de andre i dusjen!! Det er bare slik det er!! Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Selvfølgelig har jeg sett på de andre gutta i dusjen, ikke noe galt med det. Vi pleier alltid å synge også, helst noe boyband/topp20-låter. Her går det vanligvis i `Ja vi elsker`. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Jeg har gjort det ja, og er ikke flau over det. Vanskelig å ikke se da, når flere av guttene i klassen min har en forkjærlighet for å leke helikopter(ta godt tak i roten på penis, og deretter svinge den i en sirkel) til resten av guttenes store "fornøyelse" PS: Sann historie! PSS: Og nei, jeg er ikke en av "helikopter-guttene" Endret 25. januar 2007 av Comprade Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Flott bump! Hvordan fant du denne tråden, søkte? Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har gjort det ja, og er ikke flau over det. Vanskelig å ikke se da, når flere av guttene i klassen min har en forkjærlighet for å leke helikopter(ta godt tak i roten på penis, og deretter svinge den i en sirkel) til resten av guttenes store "fornøyelse" PS: Sann historie! PSS: Og nei, jeg er ikke en av "helikopter-guttene" 7798495[/snapback] Gjør dere det på hverandre, eller er det inviduelt? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ehmm ,har en liten diskusjon her med noen klassekamerater om peniser og lengder :!: Og derfor, ser dere ned på andre gutter i dusjen for å måle og tenke dere over dette senere? (Svar ærlig da!) 2941085[/snapback] Er ikke det noe alle gjør? Men det er vel... tja, seks-sju år siden sist jeg dusjet sammen med noen andre gutter, og på den tiden var jeg ikke noe seksualbevisst i det hele tatt, så jeg tenkte ikke noe over det da. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Flott bump! Hvordan fant du denne tråden, søkte? 7799228[/snapback] Nei, fant den mens jeg leste påskekrimmen til Doffen. Det var en link til denne tråden der. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 DE gjør det individuelt, men de gjør sitt aller beste for at alle skal se på "showet" Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ja, men de vet ikke at jeg gjør det. Med kamera. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Sefølgelig ser jeg ikke andre gutter i dusjen . . . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) nice bump! Pleier ikke sjekke utstyret til folk nei... Men noen ganger er det umulig å unngå å se. F.eks. en som gikk på skolen min hadde for vane å ta tak i utstyret, hoppe opp og dælje på lysbryteren med den. Det var denne måten han brukte å slå av og på lyset. Endret 26. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 se på andre gutter i dusjen? nei... ikke en vane... men hvis jeg slumper til å se en penis eller to kan det tenkes at jeg sammenligner med min egen ja Lenke til kommentar
orginal Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ser alltid på de andre guttas pikk. Og nyter det! For de er alle små mot min. Ser også på rumpene jeg da! Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ser alltid på de andre guttas pikk. Og nyter det! For de er alle små mot min. Ser også på rumpene jeg da! 7805196[/snapback] Er ikke du litt gammel for å gå på skolen nå da? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Ikke med vilje, men man har jo ca 180 graders sidesyn :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå