Arve Systad Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Alle som påstår at dei aldri noken sinne har sett en anna mann/gutt sin penis i en gymgarderobe lyger. Bind for auga, famle seg fram med hendene? Neppe. Å gjøre dette skaper kanskje litt flauere situasjoner enn å se på andres tissemenner? Lenke til kommentar
Thud Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg ser ikke på andre, og vil ikke gjøre det heller. Pleier å skynde meg ekstra, ekstra mye i fellesdusjer... Seriøst, tanken på å se på andre er rett og slett bare ekkel. Men å sloss med andre i dusjen så man ender opp med brukket bein er ålreit? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 jeg går alltid i dusjen først og blir fort ferdig.. eller så går jeg sisst. jeg orker ikke dusje når det er flere folk som spanker hverandre i dusjen :S Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Men altså.....litt vanskelig topic, og det er litt vanskelig å komme til kjernen i saken. Så jeg får prøve så godt jeg kan å beskrive min mening uten å bli stempla homoseksuell. 1) Vel, for det første så må du ta av deg klærne... Jeg føler meg "naken" naken når jeg tar av meg klærne. Ok...skal du dekke deg til med håndkle eller skal du bare chille`n der for så å gå inn? hmm HMM.ok. Dekker du deg til, så må du uansett ta vekk håndkle for å dusje. Men du føler deg fortsatt litt "weird". Så hva skjer? hva skal du gjøre? HMM. En liten tankekolisjon der. 2)Du går inn i dusjen, everyone`s naked.....shit. Ok, jeg dusjer ofte alene, så synet på 15-20 andre som står der og dusjer samtidig er egentlig litt uvant. Men så dusjer du da...så må du kanskje bøye deg ned for å ta opp såpe (ikke le nå, hehe) og begynner å vaske deg. Av og til så snur du deg anyways, kall det gjerne vane, for å få strålen på ryggen f.eks. når du snur deg, så ser du at noen også har snudd seg, og du ser andres tissefant......shit, scary. Nei, er egentlig ikke det, men det er litt weird for det. Så må du vaske tiss/rompe. Jahaja.....kanskje andre tror at det er "lol du er homo" å vaske deg åntlig på begge stedene. 3) du må tørke deg. Skal du tørke deg i dusjen eller skal du tørke deg ute? Whats it gonna be? HMMM, enda en tankekonflikt. 4) du tar på deg klærne og går ut. Analysering. Sammfunnet er desverre slik at hver eneste "rar" bevegelse/blikk eller oppførsel og du blir stempla som "tvilsom" eller "homoseksuell". Vil man ha det ryktet på seg? nei ikke egentlig, men du er veldig sikker at du er straight. Enda en tankekonflikt. Jeg ser på situasjonen å dusje sammen med flere andre som "unormal" (betyr ikke negativt unormal). Den er i unormal i den forstand at jeg anser det at å dusje alene er normalt (siden man gjør det i de fleste av tilfellene). Resultat: Det at man føler at det er "rart" eller "pinlig", whatever du føler, å dusje sammen med andre, betyr IKKE at man begynner å legge ann på den skeive siden, eller får "skeive tanker". Det kan være rett og slett at man ikke føler seg komfortabel. Jeg liker ikke offentlige dusjer fordi du vet aldrig om en eller annen har en slags hudsykdom eller kjønnssykdom eller noe sykdom av en eller annen slags som kan smitte deg. Du går jo faktisk på samme gulv og infeksjoner/virus/sykdom ELSKER fuktighet. Jeg er litt redd for bl.a fotsopp. Udigg som det er, kan det hende at slik ting ikke finnes og gulvet er noelunde rent. Og for avslutte det hele, hva så om du begynner å føle deg homoseksuell? "nei jeg liker ikke tanken på det" nehei...greit nok, men det er noe som skjer og hvorfor skal du ikke være fornøyd med deg selv? Jeg føler denne tråden handler litt mer om å finne "unnskyldinger" for mulige "rare tanker". Kan hende jeg tar feil. Men det er hvertfall de konklusjonene jeg kom frem etter min erfaring med offentlig/felles dusj. For de som lurer (noe dere sikkert gjør), så er jeg straight Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Off-topic: Det er plass til to middels store gutter i gym-shortsen min. Prøvde i går. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 For de som lurer (noe dere sikkert gjør), så er jeg straight Jeg tror faktisk _ingen_ bryr seg Hva har dette med saken å gjøre? Skjønner ikke hva som feiler folk. Å ha problemer med å dusje med andre? Det er jo ingen som bryr seg. Folk vil jo bare bli rene etter en svømmetur i klorvann. Å fy faen, da er man homofil aZZZz. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 dere gjorde sikkert verre ting når dere var yngre enn å se på tissemannen til en gutt Snakker av erfaring Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Seff man må sjekke ut konkuransen! Selvom man er stor nok for jenter osv så blir man aldri stor nok for segselv og dermed er man usikker og sjekker om andre er bedre utstyrt.. Jeg har fortsatt ikke funnet noen som er bedre utstyrt enn meg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har fortsatt ikke funnet noen som er bedre utstyrt enn meg Wait 'till you see me. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har fortsatt ikke funnet noen som er bedre utstyrt enn meg På tide å lære deg å svømme? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg har fortsatt ikke funnet noen som er bedre utstyrt enn meg På tide å lære deg å svømme? Den satt! Personlig så bruker jeg bare dukkerbriller og neseklype(mister den alltid) Og av og til er det fett med svømmeføtter! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Haha, kylling. Alle som holder seg for nesen når de hopper ut i vannet burde få prikk på rullebladet. Man ser jo ut som en femåring. @MrLeftfield: Ojsann, her er man uerfaren. Når man er i dusjen med mange andre så bruker man faen meg ikke såpe, får strålen på ryggen og gjør helt vanlig dagligdags akrobatikk. Jeg bare piler inn i dusjen, bøyer meg ikke, stirrer inn i veggen og går ut igjen. Det går som regel slick. Det blir bare feil for meg å dusje med andre gutter. "Ja!" til fellesdusj med jentene! Endret 22. mai 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 "Ja!" til fellesdusj med jentene! En haug med jenter, og alle 12-åringene med stå for første gang, liksom? Kan du ikke prøve på en barneskole for mellomtrinnet/ungdomsskulen, og se hvor mange som EGENTLIG dusjer! Tror jeg det blir lite konsentrering over selve dusjinga.. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ja ser på andre i dusjen.. Ikke av seksuelle grunner, men nysgejrrighet og hvorfor ikke holdning Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, jeg gjør ikke det. Ser inn i veggen når jeg dusjer, slik de fleste gjør. enig, der! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Nei, jeg gjør ikke det. Ser inn i veggen når jeg dusjer, slik de fleste gjør. enig, der! Gjør vel det jeg også. Men man får jo med seg størrelsen til de andre! Må jo som tidligere nevnt i tråden skjekke ut konkurransen. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Viser ikke saken min Dusjer sist (ca 5-6 gutter som dusjer på skolen) og gjemmer den alltid. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror da ingen heteroe studerer andre sine peniser, men man må da regne med at man ser dem når det er 20 stykker rundt deg! Kan jo ikke ungåes.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg heter Lasse, jeg ser på tissen til andre i dusjen. Det er morsomt å vite hvor langt fremme man stod i køen da de delte ut tissetasser. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tror da ingen heteroe studerer andre sine peniser, åjoda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå