Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) og kaldt vann i dusjen Edit: og joda, siden det er topic: Det hender vel det slenges et lite blikk. Men av diverse andre grunner, dusjer jeg heller hjemme. Endret 12. oktober 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg tror nok wh1te veit best selv om han titter eller ikke, men mindre noen her har uber-telepatiske evner... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg tror nok wh1te veit best selv om han titter eller ikke, men mindre noen her har uber-telepatiske evner... aka olsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan jo ikke unngå det. Hvem bryr seg uansett? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan jo ikke unngå det. ja jeg lukker hvertfall ikke øynene så jeg må føle meg fram til utgangen... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg innrømmer ærlig at jeg har sett mange peniser i mine dager, men ikke med formålet å finne ut hvordan jeg ligger an. Kanskje når jeg var yngre da, men ikke nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Er jo ikke sånn at man må gå rundt i dusjen å se opp etter taket. Man ser jo, men jeg studerer jo seffølgelig ikke i detaljer. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hah! Eg slapp heldigvis å måtte være i dusjen med klassekamerater så. Men de gangene eg har vært i fellesdusj så har eg med tilfeldighet sett bortider men eg ser helst aldri ned. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) VA FA'N?? NEI NEI NEI Edit: Uten briller så ser jeg ikke 100% klart uansett, så det er en veldig fin egenskap. Endret 12. oktober 2004 av Nevnarion Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 "The first sign is denial" Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ja. Alle som sier noe annet lyver. Endret 12. oktober 2004 av apoxdigital Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vel, jeg legger selvfølgelig merke til hva de andre har å by på, men ser nok ikke på de. Jeg har heller ikke som målsetning å finne ut om jeg har større enn resten av verden. Jeg gjør som wh1te, står i min egen verden i dusjen - både offentlig og privat. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dusjer sjeldent på skolen pga de er i siste time. Og på 3t dusjer jeg og sjeldent pga det er utrolig nært. Men de gangene jeg dusjer så hender det at jeg ser nedom. Hallo? Det er jo naturlig, man blir ikke homo fordi om. Primitive instinkt som bare gjør at man bare må sjekke om den er større enn din egen. Oo im gaAaAy. De som poster NEEEI..skjerping. Kun menneskekroppen. Lenke til kommentar
consilium Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lurer på hva jentene gjør... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De som poster NEEEI..skjerping. Kun menneskekroppen. Så vi som faktisk ikke ser på andre i dusjen er dumme/rare/fordomsfulle? Gi meg styrke... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Vi har en dusj med fire hjørner (ingen overaskelser). Pleier som regel å være 4 stk i dusjen samtidig, gjett hvor vi står da? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg ser ikke på andre, og vil ikke gjøre det heller. Pleier å skynde meg ekstra, ekstra mye i fellesdusjer... Seriøst, tanken på å se på andre er rett og slett bare ekkel. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Lurer på hva jentene gjør... ... antakeligvis ikke så mye annet enn gutter: de dusjer. men man kan jo montere et lite kamera i garderoben dems for å være 100% sikker, da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 De som poster NEEEI..skjerping. Kun menneskekroppen. Så vi som faktisk ikke ser på andre i dusjen er dumme/rare/fordomsfulle? Gi meg styrke... Dumme? nei, Rare? nei, Fordomsfulle? nei. Det er mer eller mindre en norm å gjøre det. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Seriøst, tanken på å se på andre er rett og slett bare ekkel. Jeg vil tro du tenker på å 'studere', 'glane', 'stirre', 'glo' eller liknende.. du går vel ikke med bind for øynene i dusjen ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå