Bruker-33331 Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Cock pushups? HAhHAHAm det er fra en "sang". :!: Lenke til kommentar
andus Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeevlig ekkelt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 morsomt Spesielt når man skjønner at ikke alle er seriøse Ser ikke nå lenger, dusjer enten alene eller på skolen etter gymmen, og har sett de før (venner, hva er det. Nei får holde meg inne) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Ja, det kan jeg ærlig innrømme at jeg har gjort noen ganger. Man må vite hvor man står :] Lenke til kommentar
Musty Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg har aldri sammenliknet noe som helst.. har kanskje sett og ledd litt inni meg på sentralbadet når jeg var litt mindre, men har aldri sammenliknet.. er vel en grunn til det også.. er ikke mye å skryte av her når den henger nedover.. men det er jo ikke den størrelsen som spiller noen rolle (jaja, størrelsen spiller LITT rolle), men når den er erigert, og der stiller jeg like sterkt som gjennomsnittet.. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg kikker ikke jeg GLANER.Neida, kan vel hende at blikket fare over de andre guttas "utstyr" men ikke at jeg kosentrert kikker. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei, jeg gjør vanligvis ikke det nei... Lenke til kommentar
Fasces Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Nei, jeg gjør vanligvis ikke det nei... Hva med å røre litt på de andre guttene i dusjen? Du trenger ikke å se på (j/k) Jeg er ikke så nøye på det. Det er en dusj, folk er nakne, big deal. Ikke noe å se på; ikke noe å skjemme seg over. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg er livredd for å se andres stell i dusjen ,så jeg kniper igjen øya og føler meg frem... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Det kommer jo helt an på om man ser inn i veggen eller ikke når man dusjer. Hvis man er en av de som ser utover mot "publikum" så er det vanskelig å unngå det. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi får skillevegger i dusjen på skolen. De vil ikke stå er nakne. Da syns jeg dem egentlig er ganske pysete. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Dere kan ikke si at dere ikke har sett på andres snopp! Når du går inn i dusjen så ser du nakne folk! Det er umulig å ikke se! ALLE har sett! Men å se på med vilje mange ganger er en annen ting og det er ekkelt! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Jeg er livredd for å se andres stell i dusjen ,så jeg kniper igjen øya og føler meg frem... Føler du deg fram? Holder øyne mine for meg selv. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vi får skillevegger i dusjen på skolen. De vil ikke stå er nakne. Da syns jeg dem egentlig er ganske pysete. Vi har allerede skillevegger(kristenkonservativ skole ), eg synes det er veldig greit eg. Litt mer privat, har intet behov for å hvis den nakne kroppen min for andre... Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vel, jeg har jo seff sett "snabben" til andre gutter i dusjen. Men jeg går ikke inn for det, og jeg innrømmer gjerne at jeg nok måler i selvbevistheten min. Lenke til kommentar
chil Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg sjekker, for å konstatere et jeg er mest mann, deretter brøler jeg høyt å går å kler på meg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Alle som påstår at dei aldri noken sinne har sett en anna mann/gutt sin penis i en gymgarderobe lyger. Bind for auga, famle seg fram med hendene? Neppe. Og - altså, så lenge du ikkje går bevisst og tenker at "eg må for all del aldri sjå en pikk" mens du dusjer, så trur eg det er vanskelig å unngå å få en sånn en inn i synsfeltet... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Alle som påstår at dei aldri noken sinne har sett en anna mann/gutt sin penis i en gymgarderobe lyger. Bind for auga, famle seg fram med hendene? Neppe. Å gjøre dette skaper kanskje litt flauere situasjoner enn å se på andres tissemenner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå