Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

jeg har aldri sammenliknet noe som helst.. har kanskje sett og ledd litt inni meg på sentralbadet når jeg var litt mindre, men har aldri sammenliknet..

er vel en grunn til det også.. er ikke mye å skryte av her når den henger nedover..

men det er jo ikke den størrelsen som spiller noen rolle (jaja, størrelsen spiller LITT rolle), men når den er erigert, og der stiller jeg like sterkt som gjennomsnittet.. :)

Lenke til kommentar
Nei, jeg gjør vanligvis ikke det nei...

Hva med å røre litt på de andre guttene i dusjen? Du trenger ikke å se på :innocent::whistle:

(j/k)

Jeg er ikke så nøye på det. Det er en dusj, folk er nakne, big deal. Ikke noe å se på; ikke noe å skjemme seg over.

Lenke til kommentar
Vi får skillevegger i dusjen på skolen.

De vil ikke stå er nakne.

Da syns jeg dem egentlig er ganske pysete.

Vi har allerede skillevegger(kristenkonservativ skole :p), eg synes det er veldig greit eg. Litt mer privat, har intet behov for å hvis den nakne kroppen min for andre... :shrug:

Lenke til kommentar

Alle som påstår at dei aldri noken sinne har sett en anna mann/gutt sin penis i en gymgarderobe lyger. Bind for auga, famle seg fram med hendene? Neppe.

Og - altså, så lenge du ikkje går bevisst og tenker at "eg må for all del aldri sjå en pikk" mens du dusjer, så trur eg det er vanskelig å unngå å få en sånn en inn i synsfeltet...:shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...