Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg husker en gang i tiende klasse etter en gymtime da vi dusjet sammen. Det var en der som studerte og sjekket ut de andres utstyr. Jeg syntes dette var ekkelt så jeg gikk i dette omtalte hjørnet.

Men plutslig utbrøt han: '' Julian, er du omskjært.'' som han ikke var da.

Jeg fikk helt lættis. :!:

Lenke til kommentar
Ehmm ,har en liten diskusjon her med noen klassekamerater om peniser og lengder :!:

Og derfor, ser dere ned på andre gutter i dusjen for å måle og tenke dere over dette senere? (Svar ærlig da!)

Ehhh, nei!

I klassa vår er det ikke så vanlig å dusje med ereksjon så vitsen blir uansett borte for å ikke prate om at det er EKKELT!

Dessuten er jeg fornøyd med meg selv så jeg slipper å lete etter noen som her mindre enn meg selv hele tiden :p

Lenke til kommentar
Off...her om dagen fikk jeg et kvalmende minne det vil ta lang tid å fortrenge.

Vi deler garderobe med en annen klasse og det faller seg naturlig at de fleste dusjer etter gymmen, selvom visse folk helst ikke skulle gjort det, for da jeg sto der og såpet inn håret mitt, plystret litt for meg selv og var tilfreds med innsatsen min i gymmen fikk jeg tilfeldigvis tatt en titt nedenom til han som sto ved siden av meg. Synet som møtte meg var grusomt...det gjør vondt å fortelle dette her nå, men karen ved siden av meg...hadde faen meg bennern! Han sto der med fest-kjepp og så riktig så fornøyd ut, og folk ved siden av så ikke ut til å bry seg! Hva er det for en tvilsom klasse liksom?

På det tidspunktet ønsket jeg meg ikke noe annet enn å bare komme meg ut av dusjen, på med klærne og langt vekk fra det hele. Folk kunne høre skrikene mine i mils omkrets.

Jeg er ikke homofob eller noe, men når jeg ser andre likekjønnede stå der klar til dyst...nei off! :yucky:

Da tenker meg at du knep rompeballene godt sammen. :!:

Lenke til kommentar
Off...her om dagen fikk jeg et kvalmende minne det vil ta lang tid å fortrenge.

Vi deler garderobe med en annen klasse og det faller seg naturlig at de fleste dusjer etter gymmen, selvom visse folk helst ikke skulle gjort det, for da jeg sto der og såpet inn håret mitt, plystret litt for meg selv og var tilfreds med innsatsen min i gymmen fikk jeg tilfeldigvis tatt en titt nedenom til han som sto ved siden av meg. Synet som møtte meg var grusomt...det gjør vondt å fortelle dette her nå, men karen ved siden av meg...hadde faen meg bennern! Han sto der med fest-kjepp og så riktig så fornøyd ut, og folk ved siden av så ikke ut til å bry seg! Hva er det for en tvilsom klasse liksom?

På det tidspunktet ønsket jeg meg ikke noe annet enn å bare komme meg ut av dusjen, på med klærne og langt vekk fra det hele. Folk kunne høre skrikene mine i mils omkrets.

Jeg er ikke homofob eller noe, men når jeg ser andre likekjønnede stå der klar til dyst...nei off!

Takk, en fyr i klassen før hadde det samme ''tilfellet''

Da gikk jeg veldig fort ut av dusjen og hev på meg klærne.... Tok faktisk på gensern feil vei...

Tja ellers prøver man jo og se mest mulig i veggen eller i gulvet.... Men unntak skjer jo...

Lenke til kommentar

Alle ser LITT, sånn er det bare. Og som sagt tidligere i tråden, det er vanskelig å måle i slapp tilstand, da volumet øker med svært ulik prosent.

For de som lurer: Hånd- og fotstørrelse, høyde, og alder (kun fram til man er ca 20) har jeg hørt KAN gi en pekepin på størrelsen din iforhold til dine kamerater. Samt "etnisk" bakgrunn. Afrikanere har størst, europeere (liker ikke å bruke uttrykket "hvite") har sånn middels, og asiater har litt mindre. Her snakkes det selvfølgelig gjennomsnitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...