Litejk Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 NEi ikkje med vilje... æsj eg er no ikkje homo heller då. :!: sjer jo av og til men ikkje slik at eg glor Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 NEi ikkje med vilje... æsj eg er no ikkje homo heller då. Den overgår alt som er postet i denne tråden før... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) æsj eg er no ikkje homo heller då. :!: sjer jo av og til men ikkje slik at eg glor U litto fønni shi :!: Endret 15. oktober 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Har tenkt litt på denne og funnet ut at jeg må komme med en rettelse på det jeg skrev før... Jeg studerer *nøye* alle nabber jeg kommer over! Jeg har til og med kjøpt penisatlaset! Dette gjør jeg rett og slett fordi mitt lem er vel bortimot halvmetern, så det er viktig for meg å kunne støtvis komme med rå og hjerteløs latter over alle andres leketøy. -Sorry vesla! Kun dype damer på meg!! Mange frekke frøkner som har løpt gråtende ut i kulde og regn etter denne kommentaren. Tilbakelent sitter jeg i senga og noterer meg den siste erobring i min tjukke svarte bok. -Kanskje morgendagen bringer meg nærmere dypet jeg så resolutt søker. edit: leif Endret 15. oktober 2004 av PSION Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har tenkt litt på denne og funnet ut at jeg må komme med en rettelse på det jeg skrev før... Jeg studerer *nøye* alle nabber jeg kommer over! Jeg har til og med kjøpt penisatlaset! Dette gjør jeg rett og slett fordi mitt lem er vel bortimot halvmetern, så det er viktig for meg å kunne støtvis komme med rå og hjerteløs latter over alle andres leketøy. -Sorry vesla! Kun dype damer på meg!! Mange frekke frøkner som har løpt gråtende ut i kulde og regn etter denne kommentaren. Tilbakelent sitter jeg i senga og noterer meg den siste erobring i min tjukke svarte bok. -Kanskje morgendagen bringer meg nærmere dypet jeg så resolutt søker. edit: leif Stå på... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Masse dilldall om en halvmeters redskap. Jaha? Hørtes bra ut. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Hvordan løper du, PSION? edit: Endret 15. oktober 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 orker ikke å lese hva dere har svart dere er syke Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan løper du, PSION? edit: let me guess: stive ben med 60º vinkel mellom ?? eller knyter du opp redskapen ?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 orker ikke å lese hva dere har svart dere er syke Orker ikke lese, men vi er syke? Makes sense, doesn't it? Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja. Alle som sier noe annet lyver. Nei. Ekkelt. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hvordan løper du, PSION? edit: Funker fett å løpe med et halvmeter lem!! Trikset er å få skikkelig sleng på det, og på den måten utnytte bevegelsesenergien som kommer av dette. Det vil si at hver gang mitt lem svinger frem gjør jeg et lite hopp. Dermed kastes kroppen min en liten lengde ekstra fremover. For å motvirke den samme energien når lemmet svinger tilbake gjør jeg en liten vridning av underlivet nedad, og på denne måten bremser slengen samtidig med at slengen ikke mister mer energi enn at den fortsetter sin pendelbevegelse. :repeat That's the way, aha aha, I do it, aha aha!!! Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Vel.. Har vel sett litt, uten å se etter. Men vi har det ganske festlig med å stå med ryggen mot hverandre og synge "In the jungle". Gjerne tostemt, i og med at vi har todelt dusj/garderobe. En klassiker.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 har ikke lest alle andre postene, men hvorfor er det ikke noen små skillevegger mellom dusjene?? det koster ikke akkuratt noe seriligt Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! er du idiot?. altså, f.eks hvis du lurer på om tissen din er stor. så kan du jo måle mot de andre..... absolut ingenting homofilt ved det...... svar2: på skolen vår går det noen muslimer, de krevde å få skillevegger og det fikk de.... Endret 15. oktober 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo! er du idiot?. altså, f.eks hvis du lurer på om tissen din er stor. så kan du jo måle mot de andre..... absolut ingenting homofilt ved det...... svar2: på skolen vår går det noen muslimer, de krevde å få skillevegger og det fikk de.... Det er helt sikkert fordi de har slike bittesmå muslimtissefanter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 svar2: på skolen vår går det noen muslimer, de krevde å få skillevegger og det fikk de.... Hva sier egentlig Koranen om fellesdusj..? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det er fali!!! Koranen - vers 17 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spesifér litt mer nøyaktig, med sitat. Jeg sitter med Koranen foran meg og finner det ikke. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Spesifér litt mer nøyaktig, med sitat. Jeg sitter med Koranen foran meg og finner det ikke. Flisespikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå