Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tenkt litt på denne og funnet ut at jeg må komme med en rettelse på det jeg skrev før...

Jeg studerer *nøye* alle nabber jeg kommer over! Jeg har til og med kjøpt penisatlaset!

Dette gjør jeg rett og slett fordi mitt lem er vel bortimot halvmetern, så det er viktig for meg å kunne støtvis komme med rå og hjerteløs latter over alle andres leketøy.

-Sorry vesla! Kun dype damer på meg!!

Mange frekke frøkner som har løpt gråtende ut i kulde og regn etter denne kommentaren. Tilbakelent sitter jeg i senga og noterer meg den siste erobring i min tjukke svarte bok.

-Kanskje morgendagen bringer meg nærmere dypet jeg så resolutt søker.

edit: leif

Endret av PSION
Lenke til kommentar
Har tenkt litt på denne og funnet ut at jeg må komme med en rettelse på det jeg skrev før...

Jeg studerer *nøye* alle nabber jeg kommer over! Jeg har til og med kjøpt penisatlaset!

Dette gjør jeg rett og slett fordi mitt lem er vel bortimot halvmetern, så det er viktig for meg å kunne støtvis komme med rå og hjerteløs latter over alle andres leketøy.

-Sorry vesla! Kun dype damer på meg!!

Mange frekke frøkner som har løpt gråtende ut i kulde og regn etter denne kommentaren. Tilbakelent sitter jeg i senga og noterer meg den siste erobring i min tjukke svarte bok.

-Kanskje morgendagen bringer meg nærmere dypet jeg så resolutt søker.

edit: leif

Stå på... :thumbup::thumbdown:

Lenke til kommentar
Hvordan løper du, PSION?

edit: :tease:

Funker fett å løpe med et halvmeter lem!!

Trikset er å få skikkelig sleng på det, og på den måten utnytte bevegelsesenergien som kommer av dette. Det vil si at hver gang mitt lem svinger frem gjør jeg et lite hopp. Dermed kastes kroppen min en liten lengde ekstra fremover. For å motvirke den samme energien når lemmet svinger tilbake gjør jeg en liten vridning av underlivet nedad, og på denne måten bremser slengen samtidig med at slengen ikke mister mer energi enn at den fortsetter sin pendelbevegelse.

:repeat

That's the way, aha aha, I do it, aha aha!!!

Lenke til kommentar
Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo!

er du idiot?. altså, f.eks hvis du lurer på om tissen din er stor. så kan du jo måle mot de andre..... absolut ingenting homofilt ved det......

svar2: på skolen vår går det noen muslimer, de krevde å få skillevegger og det fikk de....

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Den som ser på andre gutter ved vilje, er seriøst noen få % homo!

er du idiot?. altså, f.eks hvis du lurer på om tissen din er stor. så kan du jo måle mot de andre..... absolut ingenting homofilt ved det......

svar2: på skolen vår går det noen muslimer, de krevde å få skillevegger og det fikk de....

Det er helt sikkert fordi de har slike bittesmå muslimtissefanter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234

Hva sier egentlig Koranen om fellesdusj..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...