Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange som ikke klarer å akseptere andre folks svar på et spørsmål? Virker som noen av dere mener at så lenge noen svarer annerledes enn dere så har de feil. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Bare ser litt tvilsomt ut med: NEI! NEI! NEI! NEI! NEI! NEI! NEI! NEI! For så å lese på neste side. Alle tar vel en liten kikk da, gjør de ikke? *All persons are nonexcistent and this may not have happened at all Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 @ ZkedaR: hehe Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Haddis: Begge "Teoretisk bruker", er den samme. Og jeg har lest i denne tråden at en person har sagt at han aldri har gjort det. Men får så å si at han har det på neste side. Endret 13. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange som ikke klarer å akseptere andre folks svar på et spørsmål? Virker som noen av dere mener at så lenge noen svarer annerledes enn dere så har de feil. Joa, men tror bare at folk tar en hvit løgn i frykt for å bli kalt homo. Det er meningen min. Jeg aksepterer andres svar. Så jeg gir meg i denne saken. PS: OMG, så fort det vokser ut igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Joa, men tror bare at folk tar en hvit løgn i frykt for å bli kalt homo. Det er meningen min. Jeg aksepterer andres svar. Så jeg gir meg i denne saken. Hvorfor skal folk være redde for å bli kalt homo? Hvis noen oppriktig hadde tatt meg for homo hadde jeg bare synes det var gøy. Jeg forbeholder meg retten til å homse meg til så mye jeg vil eller kritisere topic veldig uten å få "er du usikker på din egen seksualitet" slengt i trynet. Hvis noen deep down virkelig mener at det å benekte å titte på andres privater kvalifiserer for homofili så go ahead, for da er det hos dem problemet ligger. Merker jo frykten for å bli kalt ditt og datt når folk nevner at de titter mens de like etter poengterer (gjerne flere ganger) at de er 100% hetero. Virker som om de fleste glemmer at det eneste som skiller hetero fra homo er seksuelle preferanser. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Merker jo frykten for å bli kalt ditt og datt når folk nevner at de titter mens de like etter poengterer (gjerne flere ganger) at de er 100% hetero. Virker som om de fleste glemmer at det eneste som skiller hetero fra homo er seksuelle preferanser. <sarkastisk innlegg basert på en annen diskusjon>Det er jo unormalt (sykt) å være homo. Selvfølgelig må folk få kunne poengtere at de er langtifra homofile, faktisk 100% ikke-homo.</sarkastisk innlegg basert på en annen diskusjon> Endret 13. oktober 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er heller ikke redd for å bli kalt det, men jeg tror at de som sier at de aldri har tatt en skikk ned sier det i frykt for å bli kalt homs. Jeg kommer iaff ikke til å kalle noen det. Helt naturlig. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Merker jo frykten for å bli kalt ditt og datt når folk nevner at de titter mens de like etter poengterer (gjerne flere ganger) at de er 100% hetero. Virker som om de fleste glemmer at det eneste som skiller hetero fra homo er seksuelle preferanser. Det er jo unormalt (sykt) å være homo. Selvfølgelig må folk få kunne poengtere at de er langtifra homofile, faktisk 100% ikke-homo. Du glemte ironi-tegnene.. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg er heller ikke redd for å bli kalt det, men jeg tror at de som sier at de aldri har tatt en skikk ned sier det i frykt for å bli kalt homs. Jeg kommer iaff ikke til å kalle noen det. Helt naturlig. var det ikke du som sa: Jeg aksepterer andres svar. Så jeg gir meg i denne saken. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Du glemte ironi-tegnene.. Thy will be done. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Nå er jeg ikke enig med innlegget ditt mer, psilo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Merker jo frykten for å bli kalt ditt og datt når folk nevner at de titter mens de like etter poengterer (gjerne flere ganger) at de er 100% hetero. Virker som om de fleste glemmer at det eneste som skiller hetero fra homo er seksuelle preferanser. Det er jo unormalt (sykt) å være homo. Selvfølgelig må folk få kunne poengtere at de er langtifra homofile, faktisk 100% ikke-homo. Nei, det er slettes ikke unormalt (vet hvor du kom fra og hvor du vil hen). Er svarte også syke da? Fordi de er annerledes enn oss? Poenget (som du vil frem til) er at homofile (nei, ikke de moteriktige skrullene som vandrer Oslos gater) er født slik, på samme måte som heterofile, svarte, gule, røde, hvite osv. Alle gruppene jeg nevnte utgjør en stor mengde som igjen utgjør verden. Folk som kutter seg opp for å feire ting er i fåtall. De lemlester seg selv (i større eller mindre grad). "Heisann, jeg har lyst å bryte ned meg selv. Hogger av foten, for starters." Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Straks oppfatter wh1te at det hele var en spøk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Straks oppfatter wh1te at det hele var en spøk. Akkurat det var jeg klar over hele tiden. Sjekk SO3. Lenke til kommentar
bombi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg ser aldri på andre i dusjen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 bombi: Bare innrøm det, du er homo! Lenke til kommentar
bombi Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 bombi: Bare innrøm det, du er homo! Ikke faen, en av mine største drømmer er å stikke pikken min inn i en jente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå