Shitkaka Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 nei......eg gjer det i hvertfall ikkje.....det er bare dumt å gjera da.....synest i hvertfall eg....men alle kan ha si egen meining Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror seriøst ikke på de som sier at de alrdi har sett på andres peniser i dusjen. Det må da ha hendt, ubevisst, ufrivillig eller frivillig. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror mange av de som er først ute med å kalle andre for homo, er litt usikker på sin legning. De prøver å avvise all mulighet for at folk skal tro at akkurat de skal være f.eks homo, eller usikker på sin egen seksualitet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror seriøst ikke på de som sier at de alrdi har sett på andres peniser i dusjen. Det må da ha hendt, ubevisst, ufrivillig eller frivillig. Det er en forskjell på "sett på", og "sett." Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter. HIHI Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter. Heheh, hørtes ut som en standard ungdomsskolestrabase, ja. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Artig. SteffyBoy: Ok, et ord for mye der. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter. Heheh, hørtes ut som en standard ungdomsskolestrabase, ja. ah hell no! her er det 1.klasse vgs vi snakker... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 ah hell no! her er det 1.klasse vgs vi snakker... Var jo vertfall ikke lanft unna Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 10hi, enda et år høyere opp her. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Goophy *Hark, host* Endret 13. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 heh, litt off topic men: vi hadde gymma og dusja, dreiv å kledde på oss. han ved siden av meg hadde med noe parfyme som lukta godt, sa jeg "sprut meg". heh, så spraya han meg, så glapp det ut "æsj, jeg fikk det i kjeften!". hahah, alle brøyt sammen i latter. :!: :!: Denne typen kødding er da normalt i de fleste klasser, eller? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 håper da dette er normalt. hehe Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange her som ikke vil innrømme det da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange her som ikke vil innrømme det da. Here we go again... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 mange som ikke tør å innrømme at kødding er normalt? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange som ikke tør innrømme at de spotter bort på kjønnsorganene til folk. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mange her som ikke vil innrømme det da. Here we go again... Hva nå da? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Må si jeg begynner å bli lei av alle som sier, jeg tror ikke på deg og starter en helt ny diskusjon. Tro det eller ei, ikke start enda en diskusjon ang. om man ser eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå