Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller bare legge seg tvers over dassen?

LOL :!: :!: :!:

Ser det for meg, legge seg stiv på skåla :!:

Å pisse mens junior gjør honnør er da ikke noe problem, gjort det mange ganger. Og stive peniser står vel sannsynligvis ikke rett opp, med mindre du har en überbøy med knekk..

Seriøst allyse? Trodde ikke det var lov.. :hmm:

Lenke til kommentar
Seriøst allyse? Trodde ikke det var lov.. :hmm:

Og svar til de to på andre siden :p

Joda. Er visst lov det. Dog det var på privat treningstudio her i oslo så det var vel litt anderledes :p Jeg tenkte faktisk ikke over det før denne posten kom opp :p Jeg har forresten slutta der nå :p:blush:

Lenke til kommentar

Klart man kan risikere å få et glimt av en annens edlere deler i en dusj/garderobe, men hvor farlig er det egentlig? Jeg mener... tissen er en naturlig del av en mannekropp, i en dusj tenker jeg ikke videre over at vi er nakne, jeg dusjer for å DUSJE! ikke for å myse på andres utstyr.

Lenke til kommentar

Ser ikke noe galt i å ta en rask titt. Trener på treningsstudio, og blir vel heller å ta en titt på muskler i overkroppen etter trening enn å titte lengre ned.

Hender jeg lar blikket vandre opp og ned tilfeldige som går forbi på gata, men er jo bare for sammenligning.

Ang. tissing mens en har ereksjon: går bra det om en presser nok og tar tiden til hjelp, men er jo ikke noe poeng da det som regel ikke ender opp der en vil det skal ende opp.. :p

Lenke til kommentar
Ser ikke noe galt i å ta en rask titt. Trener på treningsstudio, og blir vel heller å ta en titt på muskler i overkroppen etter trening enn å titte lengre ned.

Hender jeg lar blikket vandre opp og ned tilfeldige som går forbi på gata, men er jo bare for sammenligning.

Ang. tissing mens en har ereksjon: går bra det om en presser nok og tar tiden til hjelp, men er jo ikke noe poeng da det som regel ikke ender opp der en vil det skal ende opp.. :p

Hvis man står i guds frie natur gjør det jo ikke noe da.. ;)

Lenke til kommentar

Hvis man står i guds frie natur gjør det jo ikke noe da.. ;)

Det er sant, men er ikke så vanskelig å aime da. Aim and fire. enkel prosedyre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...