Thewiz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eller bare legge seg tvers over dassen? LOL :!: :!: :!: Lenke til kommentar
scoot Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Nei, ser ikke etter:P Endret 13. oktober 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eller bare legge seg tvers over dassen? LOL :!: :!: :!: Ser det for meg, legge seg stiv på skåla :!: Å pisse mens junior gjør honnør er da ikke noe problem, gjort det mange ganger. Og stive peniser står vel sannsynligvis ikke rett opp, med mindre du har en überbøy med knekk.. Seriøst allyse? Trodde ikke det var lov.. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 står vel ca i 45' graders vinkel fra mage og ned Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Jeg har garantert sett alle klassekameratene mines utstyr, men det er helt ubevisst hver gang tror jeg. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Vinkel og skakkheter på røyret er jo helt tilfeldig. Noen har banan, andre mageligger, noens kikker til ene siden og det finnes sikkert en kuk som står relativt rett ned og sanoj_20: tror du Endret 13. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 stå på hendene... Knall bra stå på hendene mens man tisser med booner. For kuken vendre jo, men vis du selv er opp-ned så blir tissen "nedover" Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Seriøst allyse? Trodde ikke det var lov.. Og svar til de to på andre siden Joda. Er visst lov det. Dog det var på privat treningstudio her i oslo så det var vel litt anderledes Jeg tenkte faktisk ikke over det før denne posten kom opp Jeg har forresten slutta der nå Lenke til kommentar
-Mazor- Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 huff.. ALLE på skolen min gjør det lurer på om en av dem ikke skryter litt?? "sjekk tissen hans da.. knøttliten, kanskje jeg ska kjøre han litt? haha" Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Mobbing er da ikke tøft. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Klart man kan risikere å få et glimt av en annens edlere deler i en dusj/garderobe, men hvor farlig er det egentlig? Jeg mener... tissen er en naturlig del av en mannekropp, i en dusj tenker jeg ikke videre over at vi er nakne, jeg dusjer for å DUSJE! ikke for å myse på andres utstyr. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ikke noe galt i å ta en rask titt. Trener på treningsstudio, og blir vel heller å ta en titt på muskler i overkroppen etter trening enn å titte lengre ned. Hender jeg lar blikket vandre opp og ned tilfeldige som går forbi på gata, men er jo bare for sammenligning. Ang. tissing mens en har ereksjon: går bra det om en presser nok og tar tiden til hjelp, men er jo ikke noe poeng da det som regel ikke ender opp der en vil det skal ende opp.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ikke noe galt i å ta en rask titt. Trener på treningsstudio, og blir vel heller å ta en titt på muskler i overkroppen etter trening enn å titte lengre ned. Hender jeg lar blikket vandre opp og ned tilfeldige som går forbi på gata, men er jo bare for sammenligning. Ang. tissing mens en har ereksjon: går bra det om en presser nok og tar tiden til hjelp, men er jo ikke noe poeng da det som regel ikke ender opp der en vil det skal ende opp.. Hvis man står i guds frie natur gjør det jo ikke noe da.. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Ser ikke noe galt i å ta en rask titt. Trener på treningsstudio, og blir vel heller å ta en titt på muskler i overkroppen etter trening enn å titte lengre ned. Hender jeg lar blikket vandre opp og ned tilfeldige som går forbi på gata, men er jo bare for sammenligning. Ang. tissing mens en har ereksjon: går bra det om en presser nok og tar tiden til hjelp, men er jo ikke noe poeng da det som regel ikke ender opp der en vil det skal ende opp.. Hvis man står i guds frie natur gjør det jo ikke noe da.. Det er sant, men er ikke så vanskelig å aime da. Aim and fire. enkel prosedyre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Har dere ikke aimbot eller? Det er for dårlig... ("Haha"). Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Man cheater ikke når man skal på do... Da er man ikke mann... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det man skulle hatt på skolen etter gymmen er ikke aimbot, men wallhack Tror de andre hadde blitt litt forskrekket over mine edles reaksjoner da, siden de ikke visste om denne lifemodden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Wallhack inn til jentedusjen hadde vært noe ja. Eller så kan man bare gå inn, de i klassen min bryr seg ikke. Rare jenter. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 *Begynne i Goophys klasse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå