rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 WHÆÆÆ!! hvilken legning har du egentlig? du må være litt av en blotter Det er litt på trinnet mitt som det er i klassen til SteffyBoy. Sist jeg sjekket er jeg heterofil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran..Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det I teorien er det ikke mulig å pisse med boner. Og det er mulig i praksis mener du?? :!: Ehm ... ja. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Det går fint ann å pisse mens du har boner, men hvis du onanerer, lukkes "porten" mellom blæra og penis og det kommer sperm istedet.. Så lenge du ikke onanerer så går det fint å pisse med boner Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Joa, går fint det. Gjort det selv uttalige ganger. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Tissen min blir nesten aldri slapp igjen før jeg går på do og tisser på morran..Men det kan jo også ha noe med våte drømmer, innrømmer det I teorien er det ikke mulig å pisse med boner. Og det er mulig i praksis mener du?? :!: Ehm ... ja. Ikke for alle... Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Velger å tro at er mulig for alle. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Vi krever videobevis! Nuh straks. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Åssen i f skal du klare å pisse med booner? kommer til å treffe deg selv i ansiktet jo.. :blæh: Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Neida, går så fint atteh. Endret 13. oktober 2004 av rlz Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Åssen i f skal du klare å pisse med booner? kommer til å treffe deg selv i ansiktet jo.. :blæh: Det er jo ikke alle som har en pikk som står RETT! opp. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Vet om en i klassen min som garantert kikker.... Endret 13. oktober 2004 av eKoFiSK Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Åssen i f skal du klare å pisse med booner? kommer til å treffe deg selv i ansiktet jo.. :blæh: Det er jo ikke alle som har en pikk som står RETT! opp. Hvem har ting som går nedover da? Lenke til kommentar
rlz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Åssen i f skal du klare å pisse med booner? kommer til å treffe deg selv i ansiktet jo.. :blæh: Det er jo ikke alle som har en pikk som står RETT! opp. Hvem har ting som går nedover da? Ikke akkurat nedover, men heller ikke rett til værs. Dessuten er vel ikke strålen så sterk? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 for en diskusjon :!: men siden vi er i gang så kan jeg jo henge meg på... Jeg har ikke no problem meg å pisse med bender... Bare å sette seg ned og ta tiden til hjelp det. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 bah, bare å bøye seg over dassen, løfte på høyrefoten og bende kuken litt så går det fint å pisse. Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eller bare legge seg tvers over dassen? Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Åssen i f skal du klare å pisse med booner? kommer til å treffe deg selv i ansiktet jo.. :blæh: Det er jo ikke alle som har en pikk som står RETT! opp. Hvem har ting som går nedover da? Lol, om den ikke går rett opp, ja da må den selvfølgelig peke nedover. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Hehe. Jo kom på en ting Hadde en periode (ikke på skolen) fellesdusj med jenter og gutter Så vel litt mer da Du kødder ja? Lenke til kommentar
PsykoRage Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Der skulle jeg ha vært!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå