potetskrell Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ehmm ,har en liten diskusjon her med noen klassekamerater om peniser og lengder :!: Og derfor, ser dere ned på andre gutter i dusjen for å måle og tenke dere over dette senere? (Svar ærlig da!) Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Kan ikke si jeg gjør det nei, men når det står 15 nakne gutter i dusjen, så kan det skje at du får ett litre uønsket innkikk i en annen persons private sone. Blæh, hater folk som lener seg forover når de skal ta på seg undiesene, blotter hele fiser'n oppi trynet mitt Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Og derfor, ser dere ned på andre gutter i dusjen for å måle og tenke dere over dette senere? :S Nei. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja. Alle som sier noe annet lyver. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 klart jeg sjekker ut konkurransen.... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 klart jeg sjekker ut konkurransen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja. Alle som sier noe annet lyver. Når ble ditt ord lov? Nei, jeg gjør ikke det. Ser inn i veggen når jeg dusjer, slik de fleste gjør. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Når eg blei fødd, eg er guds andrebårne son. Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett. Da oppfatter du feil. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett. Da oppfatter du feil. I think something hit a nerve. Ikke sikker på din egen legning, white? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikke sikker på din egen legning, white? jeg TROR han er uenig i at man titter (i det store og det hele). Ikke _hvorfor_ man titter... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ikke sikker på din egen legning, white? Hva har det med saken å gjøre? Jeg synes bare det er teit at olsen sier det på den måten. Han snakker for seg selv på samme måte som jeg snakker for meg selv. Noen dusjer med ryggen vendt mot veggen, andre motsatt. Det må vel være dem som titter som er usikker på både seg selv og sin egen legning. For meg er det ingenting appellerende i en naken kompis i dusjen. Jeg er en av dem som står i min egen verden i dusjen og gjerne synger litt i blant (ikke offentlig). Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tror nok det er meget vanlig å sjekke litt ja, har helt sikkert tatt en kikk når jeg gikk på barneskolen eller no slik. Og sier du at du aldri har sett på en annens schwanz, ja så juger du wh1te Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg er ikke enig. Det ligger en liten fordom mellom linjene dine. Det er jo ikke rart - Norge er tross alt, kristent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Og sier du at du aldri har sett på en annens schwanz, ja så juger du wh1te Når 15 nakne fyrer står i et og samme rom, er det unaturlig å ikke legge merke til dem enten på vei inn eller ut. Men jeg kan si, med hånden på hjertet/pc'n/Movie Guiden min at jeg ikke ser på andre gutter for å måle. Er man interessert i gjennomsnittet har man alltids google. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Jeg er ikke enig. Det ligger en liten fordom mellom linjene dine. Så for å bli betegnet som liberal må man på død å liv ha som vane å sjekke ut understellet på andre hankjønn i dusjen? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 litt teit greie egentlig.... Bare fordi man ikke vil vedgå å titte på andre i dusjen (om man faktisk gjør dette eller ikke er irrelevant), så er man plutselig av tvilsom karakter? Merkelig holdning. Og hva så, om han faktisk ER i tvilovenfor sin egen legning... sånne kommentarer gjør ikke sånt noe bedre, vil jeg tro. hrmpf. jah. *vifte med pekefingeren* Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Ja, det er så... Dessuten hjelper det minimalt og måle i slapp tilstand da det er meget stor forskjell på slapp\stiv størrelse hos mange. At noen er nervøse gjør jo også at snabelen krymper Dessuten er det 100% nrmalt og lure på sin egen legning i begynnelsen Endret 12. oktober 2004 av ZkedaR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå