Gå til innhold

Ser du på de andre guttene i dusjen?

potetskrell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ikke si jeg gjør det nei, men når det står 15 nakne gutter i dusjen, så kan det skje at du får ett litre uønsket innkikk i en annen persons private sone.

Blæh, hater folk som lener seg forover når de skal ta på seg undiesene, blotter hele fiser'n oppi trynet mitt :yucky:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ja. Alle som sier noe annet lyver.

Når ble ditt ord lov?

Nei, jeg gjør ikke det. Ser inn i veggen når jeg dusjer, slik de fleste gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slik som jeg oppfatter det så er det ganske vanlig å titte litt på de andres utstyr, for å sammenligne stort sett.

Da oppfatter du feil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke sikker på din egen legning, white?

Hva har det med saken å gjøre? Jeg synes bare det er teit at olsen sier det på den måten. Han snakker for seg selv på samme måte som jeg snakker for meg selv. Noen dusjer med ryggen vendt mot veggen, andre motsatt.

Det må vel være dem som titter som er usikker på både seg selv og sin egen legning. For meg er det ingenting appellerende i en naken kompis i dusjen. Jeg er en av dem som står i min egen verden i dusjen og gjerne synger litt i blant (ikke offentlig).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Og sier du at du aldri har sett på en annens schwanz, ja så juger du wh1te :)

Når 15 nakne fyrer står i et og samme rom, er det unaturlig å ikke legge merke til dem enten på vei inn eller ut. Men jeg kan si, med hånden på hjertet/pc'n/Movie Guiden min at jeg ikke ser på andre gutter for å måle. Er man interessert i gjennomsnittet har man alltids google. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er ikke enig. Det ligger en liten fordom mellom linjene dine.

Så for å bli betegnet som liberal må man på død å liv ha som vane å sjekke ut understellet på andre hankjønn i dusjen?

Lenke til kommentar

litt teit greie egentlig.... Bare fordi man ikke vil vedgå å titte på andre i dusjen (om man faktisk gjør dette eller ikke er irrelevant), så er man plutselig av tvilsom karakter? Merkelig holdning. Og hva så, om han faktisk ER i tvilovenfor sin egen legning... sånne kommentarer gjør ikke sånt noe bedre, vil jeg tro.

hrmpf. jah. *vifte med pekefingeren* :p

Lenke til kommentar

Ja, det er så... Dessuten hjelper det minimalt og måle i slapp tilstand da det er meget stor forskjell på slapp\stiv størrelse hos mange.

At noen er nervøse gjør jo også at snabelen krymper ;)

Dessuten er det 100% nrmalt og lure på sin egen legning i begynnelsen :)

Endret av ZkedaR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...