kverna Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvilke linux støtter de fleste spill ? Formulere anneledes: Hvilke linux er lettest å gjøre om så de støtter de fleste spill ? Lenke til kommentar
iobas Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 mer korrekt spørsmål er vel hvilke spill støtter linux? linux støtter ikke spill som ikke er skrevet for linux, så er samma hvilken distro du velger. men skal du ha linux for å spille spill tror jeg du heller burde velge windows. du kan selvfølgelig bruke winex til å kjøre windows-ting, men det suger ofte ganske bra Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Samme hvilken distro du har. Men du kan jo sjekke ut Cedega, veidreutviklet wine... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 har ikke tenkt på at mange spill ikke er laget med linux støtte... kjipt Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 (endret) Jeg har dritmange spill! - Fins mange spill for Linux. Og Cedega funker ganske greit -- har jeg hørt -- Men som sagt, jeg har for mange spill synes jeg... Ta en tur på http://tuxgames.org - og prøv dessuten http://widelands.sf.net som jeg er med på å utvikle.. (dessuten, feil forum -- dette har ikke noe med programmering å gjøre! Burde vært i Linux forumet!) Endret 13. oktober 2004 av Velmont Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 15. november 2004 Del Skrevet 15. november 2004 Du kan jo ha to partisjoner, en med windows og en med linux. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 Vil nok tru Xandros har best støtte for win spill ja. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Flyttes til Programvare > Linux/unix. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 (endret) Vil nok tru Xandros har best støtte for win spill ja. Har du noen grunn til at Xandros støtter spill bedre med unntak av at Cedega er pre-installert i betalings-versjonen? Endret 2. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er vel egentlig ett fett hvilken disto man har. Så lenge man kompilerer inn de nødvendige modulene for gfx (hvis man trenger det) i kjernen. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 gjør som meg del disken inn i to eller mer og gi litt til Windass for spillenes skyld Lenke til kommentar
genstian Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 prøv og se på "Den stor spill tråden(Post gode spill her)" på toppen av forumet for linux/unix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå