TCK Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hei! Eg har veldig lyst å lage musikk på data`en! EG har prøvd Dance eJay men d er no dritt (basert på ca 10 sanger)........... Så er d non som vet om non bra musikk program? håper på svar Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Omtrent hvilkensomhelst Tracker(fasttracker f.eks) fungerer flott Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Og for dem som ikke får lydkortet til å virke i DOS (FT2), kan man bruke ModPlug Tracker..! Minst like bra som FT2. Lenke til kommentar
christt Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Hva ønsker du å lage av musikk da? Hvis du planlegger du å spille inn noe ved hjelp av instrumenter eller MIDI keyboard så vil jeg selvfølgelig anbefale deg programmer som Cubase, Cakewalk, Logic, osv... Ikke minst hvis du skal synge inn, så er disse bra... Er du ute etter å mekke låter kun ved hjelp av datan så er vel kanskje en tracker like greit... Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 17. mai 2002 Del Skrevet 17. mai 2002 Har selv prøvd mange av de komersielle programene for å lage musikk, som f.eks Cubase. Men det er ingenting som slår Buzz. Sjekk ut http://www.buzzmachines.com Dette er et program med et utall muligheter, dersom du bruker litt tid til å bli kjent med det. Og det beste av alt, det er 100 % gratis! Det slår Cubase, Fruity loops, Acid osv. langt ned i støvlene. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå