Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 jeg har lyst å kjøpe et stort og ruvende kabinett i nær fremtid, men de stedene jeg har sett har det vært så lite utvalg kan noen hjelpe meg ved å nevne et par webshopper hvor de har noen store og romslige kabinetter? (er lei av liten plass) Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Har ikke lyst på et lian li kabbis!! Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) her er et par www.microplex.no www.komplett.no www.psdata.no www.dataleverandoren.no www.mpx.no www.netconnection.no www.digitalimpuls.no www.pcstyling.no www.ikt-butikken.no www.mamut.com/3dfxcool Cooler master Stacker er jo knall, chieftec maxi tower er også fin (har chieftec) Endret 12. oktober 2004 av Whinz Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 yesyes jeg ser kabinettene, men det er ikke så mange store. har sett på ''stacker'', men det er ikke noe sidevindu man kan få kjøpt til den Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Kjøp en sånn der Server Cube da Burde dekke de fleste behov for å si det mildt.. Ellers har f.eks Raidmax endel fulltower'e med vindu (sjekk microplex.no) Endret 12. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 har faktisk et raidmax fulltower, men jeg ser etter no større. tror ikke cube er tingen Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Tør jeg spørre hva i alle dager du skal putte inni dette kabinettet? Med mindre du skal bruke det som garderobeskap burde vel et fulltower være mer enn nok, eller? Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 yesyes jeg ser kabinettene, men det er ikke så mange store. har sett på ''stacker'', men det er ikke noe sidevindu man kan få kjøpt til den Kan vel lage deg et vindu selv? Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 vet ikke hvorfor, men det har faktisk blitt trangt. Lettere sakt kaos! jeg er nok ikke helt kompetent , men jeg tror et større kabbis hadde gjort susen! det er kanskje mest dybde jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 er det ikke mye stress å lage selv? Lenke til kommentar
slettet Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Trangt? Hmm.. Eg har hatt fem disker, to optiske einheiter, eit stort skjermkort, PSU, to nettverkskort, lydkort og diverse vifter og P-ATA-kabler i eit PC6099b (midi-tower) uten problem. Eg trur du klarer deg meg eit maxitower.. Chieftec leverer gode og oversiktlige tower... List opp kva du skal presse inn i det, så får du sikkert svar på kva du faktisk treng.. Men berre så det er sagt: Det _er_ kjekt å ha "litt ekstra" plass.. Eg har vel som uvane å gå til anskaffelse større kabinett enn eg strengt tatt treng (PC 6099b og PC76).. Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Du har kanskje rett Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 rydde rydde rydde.... organisere .....tenke nytt ... nye løsninger ... litt modding.... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 yesyes jeg ser kabinettene, men det er ikke så mange store. har sett på ''stacker'', men det er ikke noe sidevindu man kan få kjøpt til den Jo, det finnes vindu til CM Stacker (se her)! Vet ikke hvor de selger det men... Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 Dæven steike! Det er vindu til ''stacker'' jo, men hvor kan jeg få kjøpt det? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Dæven steike! Det er vindu til ''stacker'' jo, men hvor kan jeg få kjøpt det? Godt spørsmål! Skal surfe litt og se hva jeg kommer fram til... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Her selger de vindu til CM Stacker! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Stort kabinett coming up: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=EYE981BB Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Mistenksomme Mads Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 har ikke vindu og er litt dårlig dybde da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå