HP_ Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 har for tiden en 6610i som eg jobber med å få solgt på en annen side... regner med den går i løpet av kvelden.. men no vil eg ha en litt mer avansert mobil... vurderte 3650 som eg har hatt før.. (499 med djuice hos spaceworld) , men spaceworld hadde kun røde igjen og det vil eg ikke ha... + synst den er litt i største laget.. har sett litt på 6230 en stund og fant en bra pris hos bestbuy/expert.. 999 med nytegning, endring til eller videreføring av Telenor Privat + abonnement i 12 mnd. Etableringspris 200. Siden eg fra før av har djuice abb hos telenor så kan eg vel "endre" abb´et og slippe å betale 200 i innmelding + 79 kr på resten av bindingstiden min på djuice? eller? isåfall koster telefonen meg 2547 i løpet av et år.. Vet telenor er dyre og at man kan få like billige samtale priser på div kontantkort, men har ikke råd til å kjøpe telefonen uten abb akkurat no... ka synst folk som har denne om telefonen? et godt kjøp? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Åja, bra mobil det! Fornøyd med min! Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 kjøp 6230 har den selv er SUPER fornøyd, det er liksom den beste mobilen i sin klasse. Jeg kan trygt anbefale den! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 Eneste lille minus er den lille skjermen Ellers er det en knallgod telefon! Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 en liten ting til... funka ikke å skifte fra djuice til privat+ siden eg ennå har 5 mnd binding... men eg har et netcom kontant abb uten binding... kan eg forandre det og slippe de 200 i etableringsgebyr? noen som vet? Lenke til kommentar
HP_ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 noen som vet om noen expert butikker som har denne i andre farger enn kvit? har ikke så lyst på kvit telefon... kommer nok til å kjøpe denne... sjøl om 2/4 daua i vg sin test Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 noen som vet om noen expert butikker som har denne i andre farger enn kvit? har ikke så lyst på kvit telefon... kommer nok til å kjøpe denne... sjøl om 2/4 daua i vg sin test Du gjør ingen tabbe, bare stell godt med mobilen din - på alle andre måter er det en konge-mobil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå