Paralio Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Har et Ati Radeon 9200SE skjermkort. Som skjerm har jeg en HP L1720 Lcd-skjerm. Etter å ha oppdatert bios og fått win xp home SP2 nekter pc'en å kjøre noe høyere oppløsning enn 640x480 pixler. Har reinstallert driverene til kortet et par tre ganger. Har lastet ned drivere til HP L1720, uten å få noe mere ut av det enn feilmelding out of range på skjermen når jeg har forsøkt en høyere oppløsning. Det har skjedd noen ganger ved restart, når boblen med fargedybde og oppløsningen og jeg har trykket i boblen at maskinen har rebootet av seg selv. Jeg har prøvd å endre klokkefrekvensen på kortet, samt gått ned på antall farger, uten å lykkes. I min desperasjon ringte jeg HP support, og de mente at det måtte være noe galt med skjermen, så de skulle sende meg en erstatningskjerm Etter samtalen tester jeg sjermen mot en bærbar pc, mrf høyere oppløsning,der skjermen funker greit. OK - Jeg får ny skjerm fra HP, men hva hjelper jo det når det mest sannsynlig ikke er denne det er noe galt med. Noen som har hatt dette problemet, og da mener jeg ikke med HP-support. -------------- 14/10-04 (Har testet med ny skjerm, men samme problemet) Er det ingen som har en løsning da? Endret 14. oktober 2004 av Paralio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå