Gå til innhold

Nettshop er raske som få! Genialt!

Anbefalte innlegg

De er geniale!!!!! :!:

Jeg bestillte en del deler derfra og en del fra pcutstyr.no

Siden til netshop er mere oversiktelig en pcutstyr.no sin, og de står på som helter.

Jeg var litt usikker på når leveringsdatoen var på tingene mine så jeg sendte de en mail. Straks etter mottok jeg en automatisk mail om at mailen var kommet og at de ville svare på den om ikke så lenge......det tok ikke så lenge heller. Mail sendte 11.50- Svar fra Netshop 12.08- Så konverserte vi litt, det var nesten som msn, var som å ha en personlig kundebehandler der. Jeg var glad og fornøyd og sverget til netshop som også virket fornøyd siden jeg var fornøyd.

12.05 sendte jeg mail til Pcutstyr.no om det samme. 1 døgn senere + 2 timer fikk jeg svar. Jeg svarte tilbake nesten med en gang og 3 dager senere fikk jeg svar der igjen.

Så det er ikke det at pcutstyr.no er ILLE , slett ikke. Det er bare det at Netshop er så mye bedre. Forskjell på 18 min og 26 timer..

Go netshop! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bestilte et kabinett av Netshop for en stund siden. Da jeg fikk kabinettet var det bulket, rett og slett herpet. Jeg ringte netshop og fortalte problemet. Netshop sendte et nytt kabinett "5 minutter etter" telefonsamtalen vår uten at jeg fikk sendt inn det "ødelagte" slik at de fikk sjekke at jeg faktisk snakket sant engang.

Strålende service =)

Lenke til kommentar

Håper for guds skyld at ingen misbruker NetShop sin godvilje på den måten. Riktignok er det ein superduper butikk, men dei burde nok tatt ein titt på kabinettet, med mindre det var eit til 200-300 kroner som koster meir å frakte enn å kjøpe nytt.

Kjøpte ein minnebrikkepakke hos netshop i dag. Bestillte klokka 9, og ti minuttar seinare var leveringsbekreftelsen i eposten. I :love: NetShop

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Eller bare en dum faen som burde hatt sparken som du snakka med? Hvis de holder på sånn kan jo hvem som helst få varene sine 2 ganger...

Er nok ikke mange som har lyst til å svindle en butikk som har så god service som Netshop. Jeg tror Netshop vinner på å vise tillit til kundene sine. Basert på slike historier vet jeg at jeg kan handle trygt og kjapt hos dem.

CD

Ps. Jeg har vært fornøyd med Komplett, 3dfx-cool, MPX og XD også. Mange proffe aktører der ute :-).

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld at ingen misbruker NetShop sin godvilje på den måten. Riktignok er det ein superduper butikk, men dei burde nok tatt ein titt på kabinettet, med mindre det var eit til 200-300 kroner som koster meir å frakte enn å kjøpe nytt.

er helt enig med deg her, zeph.

Jeg sendte inn kabinettet som var herpet da jeg hentet det nye på postkontoret

(som jeg sjekket for feil først). Kunne jo like gjerne tatt med meg begge kabinettene hjem igjen -> Netshop hadde sikkert glemt hele episoden. Men jeg er ikke kriminell.

Det er sikkert lett å "lure" de fleste butikker ved slike tilfeller, men når butikkene er så greie, kunne det aldri falt meg inn å gjøre noe slikt.

:cool:

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...