Fragletrollet Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hallo. jeg lurte på en ting ang. 19" rack utstyr. Skal bygge en boks som skal passe inn i et 19" rackskap, og jeg vet at 19" er 48,26 cm. Men, hvis racket er så stort, så må vel utstyret som skal i det være littegranne mindre for at det skal passe inn? Eller er skapet litt større enn 19"? Og, er det "flappene" på siden av utstyret som er 19", eller er de litt større? Håper dere forstod hva jeg mente. Lenke til kommentar
Griznah Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ting som skal inn i et 19" rack skal være litt smalere enn 19", det er som regel et L-jern på hver side av enheten (switcher) som da kommer mellom enheten og selve racket. Håper hjalp noe. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 <Tusle over i naborommet hvor det står et rack fullt av switcher> <måle> Boksen er temmelig nøyaktig 44 cm bred. Hvilket jeg jo med nærmere ettertanke kan få bekreftet f.x. hos 3com eller andre som produerer 19" utstyr. Lykke til! M. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det virker jo sannsynlig at de flappene på siden er ca 2 cm hver. Takk Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 (endret) Med fare for å bli mistenkt for 'bumping'... Jeg har et mini-itx-prosjekt på gang som skal inn i et grunt 19"-skap, og har skissert en 2u boks for det. Mulig du kan bruke noen mål fra serverkassen min. (Jeg fikk tak i en kasse fra annet hold, så jeg har aldri testet tegningen min... alle mål er utvendige) Dybden på kassen kan du jo gjøre som du vil med, den jeg har, er vanlig på 'småting', del høyden på 2 for å få 1U og gang opp til du har noe som passer. Send en melding via profilen min om noe er uklart. M. Edit: skirveleif Endret 20. oktober 2004 av mysjkin Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Tusen takk for tegningene! Sender PM senere Lenke til kommentar
gloomyocean Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 42,6 cm (taggene stikker langt ut, er demonterte derav den lille målen) 43,6 cm Hullavstand: 46,5 cm (med mulighet for minst 5 toleranse,d a de er ovale. Målt senter-senter) Disse tallene er tatt fra min 2U 19'' equalizer og 1U PC-Rack. Enjoy, og legg ut sexye bilder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå