iver89 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noe inn-i-helsikes vondt i ryggen. Det hjelper veldig å legge seg på gulvet noen minutter (fikk faktisk lov i skoletimen ), så jeg lurte på om det å sove på gulvet i natt ville hjelpe? Eller vil det bare gjøre alt værre? PS: Så "Ting du lurer på"-tråden, men jeg trenger et seriøst svar...så Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Har noe inn-i-helsikes vondt i ryggen. Kiropraktor... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 prøv om du får sove på gulvet da, klarer du det er det vel ikke noe problem å sove natten igjennom på gulvet. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 muligens "litt" polstring ville være bra...ett teppe elns... japanerene sov jo på gulvet (tynne matter da?) ganske lenge uten synlige problemer..må jo være en grunn Lenke til kommentar
pojo Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 prøv dette Iver! http://familydoctor.org/117.xml Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 prøv dette Iver! http://familydoctor.org/117.xml hehe.. hva med masasje ? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hvis du har vondt i ryggen,så er det lurt å bevege seg mye..gå tur osv...dummeste du kan gjøre,er å sitte i ro,selvom det kanskje føles mest behagelig... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 IKKE ligg på gulvet en hel natt, det er ikke mye sunt.. Ta det fra meg, jeg har en skade jeg kommer til å slite med resten av livet pga. at jeg sovna på ett gulv Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 tviler veldig sterkt på om du får til å sove på gulvet uansett så.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Det er godt mulig senga di er for myk. Om du har en litt hard sofa, prøv å ligg der en natt eller to. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 muligens "litt" polstring ville være bra...ett teppe elns... japanerene sov jo på gulvet (tynne matter da?) ganske lenge uten synlige problemer..må jo være en grunn de er jo bare 160 alle mann, kanskje det harde gulvet påvirker hypofysen... (eller hva det nå het) Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) kanskje sengen er for myk ja...sant det har en sånn dritstor seng (plass til 1,9 mennesker), hvor madrassen er 40cm dyp. har en sofa, men den er en toseters, og med armlenere på hver side hva med madrassen fra en sånn ikea gjesteseng (ca 4cm tykk) pluss et teppe? Endret 12. oktober 2004 av iver89 Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Ja, drit i teppet. Legg deg ut på trappa, for å få litt skikkelig hellingsvinkel og sov ut. Finnes ikke noe bedre mot en dårlig rygg! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Sov i skogen i en uke. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hva med å snu madrassen din? Mange madrasser er myke på den ene siden og harde på den andre. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 muligens "litt" polstring ville være bra...ett teppe elns... japanerene sov jo på gulvet (tynne matter da?) ganske lenge uten synlige problemer..må jo være en grunn de er jo bare 160 alle mann, kanskje det harde gulvet påvirker hypofysen... (eller hva det nå het) Joda, japanerne sover fortsatt på gulvet på matter, kalt tatami-matter.. Selv om det er mulig, er det ikke vanlig å ligge rett på mattene, oppå legger man en futon som en sover i. Men at dette påvirker hypofysen er helt nytt for meg, ville sette pris på mer info her, spesielt siden jeg selv brukte overnevnte soveredskap... Det jeg er helt sikker på er at det er behagelig, hadde aldri vondt i ryggen. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 tror hvertfall ikke det blir verre av at du sover på gulvet. På et lan jeg var på en gang sov jeg på et murgolv med sovepose, det syntes jeg var ganske deilig engetlig. Og jeg fikk hvertfall ikke vondt i ryggen. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 den deiligste senga jeg har prøvd var faktisk senga i militæret (mulig fordi jeg var Usannsynlig trøtt hver gang jeg berørte den da) sterk andreplass kommer gulver rett under senga i militæret (sannsynligvis av samme grunn ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå