værdama Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 hei jeg lurte på hva jeg skulle oppgradere? jeg har: Cpu: amd athlon 2000 xp skjermkort: Sapphire radeon 9600xt ram:512 sd ram jeg lurte på hva jeg skulle oppgradere? penger som jeg har: 2000 kr Takk. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 tja hadde vært kjekt med ny ram tror jeg, men da måtte du hatt nytt hk også, ny cpu hadde også vært like greit. Skjermkortet kunne også være greit å bytte. Men du har jo seff ikke penger til alt. Hva bruker du pcen til? Spill? Hvilke spill? Skal den takle HL2/Doom3?? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Bare skriv pc`n sine bruks områder så finne noen altids ut kva du kan svi av gryna di på Lenke til kommentar
værdama Skrevet 12. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2004 bruker den vel på spill (hk takler sd og ddr ) Lenke til kommentar
srbz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 bruker den vel på spill (hk takler sd og ddr ) ok, jammen da så. Uansett syns jeg du skal spare de penga og kjøpe nytt skjermkort om en stund når nye kort kommer på markedet og prisene faller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå