Anonym234 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Jeg driver å lager tekst med outline i photoshop. Men problemet er at jeg ikke får fyllt inn farge. Jeg finner ikke den "fyll inn boxen". Jeg har ikke den "bøtta" som er "fyll inn" i mspaint, f.eks. Noen som kan hjelpe meg ?? Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 'Fylle bøtta' du snakker om ligger under gradient tool. For å fylle inni saker å ting kan du også bruke magic wand, å så 'fill selection [ctrl+backspace] Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Jeg finner ikke gradient tool, og det går ikke å fylle med det andre du sa heller. Fælt så vanskelig det skulle være å gjøre noe enkelt.. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 1. Lag en perfekt sirkel. 2. Fyll den med rød farge. 2. Gå til select -> modify -> contract -> f.eks 5 pixels. 3. Trykk på 'del' får å fjerne det som er inne i selection. 4. Nå har du en 'outline' på den saken din. 5. Bruk magic wand å trykk midt i den røde sirkelen for å markere det du skal fylle. 6. Bruk fargen #6600CC og trykk [ctrl+bakcspace] for å fylle i 'selection'. selvfølgelig skal det være vanskelig. Det er jo PS jo :smile: se forøverig på http://www.phong.com . Masse bra saker :smile: Lenke til kommentar
YngF. Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 "Paint Bucket tool" ligger under "Gradient tool" som nummer 6 på høyresiden av verkøypaletten. Hold inne venstre musknapp i ett sekund så kommer den fram. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Takk, der kom den bøtta mi ja. Men er fortsatt vanskelig å få det til å bli som jeg vil hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 tror du bør lese en del tutorials og slikt lærte selv mye av det jeg kan idag på tutorials, og litt på skole (media og kommunikasjon). liker kanskje logoen min? ;D Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 HEHE! Sig'n din er grusomt simpel da. Bare vanlig times new roman skrift med bevel og texture, samt litt drop shadow som skråner mot venstre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Mael og texture takk ;D har forresten mange flere da, men valgte denne.. lag den i paint du, så er du god. Lenke til kommentar
p_a Skrevet 11. november 2001 Del Skrevet 11. november 2001 On 2001-11-09 23:45, Stine skrev: Takk, der kom den bøtta mi ja. Men er fortsatt vanskelig å få det til å bli som jeg vil hehe Prøv http://www.grafiskide.net/ under ide-guid-photoshop ligger det en forklaring på verktøyene i ps. (dette er en nye side så det kommer mye mere snart) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå